וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאסום שוחרר מפ"ת ויחתום בסכנין

החלוץ התעקש לעזוב את הקבוצה ממלאבס וקיבל את מבוקשו אחרי מו"מ של 4 שעות. גורם בסכנין: "לחמן מעריך את אנסומבו ולא יוותר עליו"

הפועל פתח תקוה שיחררה הערב (רביעי) באופן רשמי את אחמד קאסום, זאת לאחר בוררות שנערכה הערב במשרדו של פרקליט הקבוצה, עו"ד שי אליאס. במהלך הפגישה, שבה נכח גם המנכ"ל אפי צפריר, התעקש קאסום לעזוב והוחלט לא לעמוד בדרכו. השחקן צפוי צפוי לחתום בבסכנין לשנתיים וחצי ויתכן שיכלל בסגל הקבוצה כבר למשחקה ביום שבת מול מכבי חיפה.

הדיון היה ארוך מהרגיל והצדדים הגיעו לפשרה רק לאחר כארבע שעות. מה שעיכב את השחרור הייתה העובדה שהחלוץ דרש כספים שלטענתו מגיעים לו מהמועדון ואילו בפתח תקוה סירבו לשלם אותם בטענה שהם אינם הגיוניים. בסופו של דבר השחקן הסכים להתגמש ושוחרר. עו"ד אליאס וצפריר אמרו לאחר הדיון: "אנחנו שמחים שהגענו למיצוי של המשא ומתן. שני הצדדים הרוויחו וקאסום יוכל לעזוב לסכנין בה הוא רצה לשחק".

"אין קבוצה קלה בליגת העל, מה גם שלגביע חוקים משלו", התייחס הערב קשר בני סכנין, עבאס סואן, להגרלת חצי גמר גביע הטוטו, שקבעה כי קבוצתו תתמודד מול מ.ס. אשדוד.

"אני אופטימי וזוכר שבעונה בה זכינו בגביע המדינה, עברנו את אשדוד בחצי הגמר. נקווה שזה יקרה גם הפעם. סכנין היא קבוצה שהולכת לכל משחק עם כל הכלים שיש לה. המצב הכלכלי שלנו מכריח אותנו לשחק על כל הקופה בגביע הטוטו", הוסיף הקשר.

בסכנין מקווים שהשחרור של הגנאי אברהים בסיט יגיע עוד הלילה, והוא יעמוד לרשות הקבוצה בשבת, מול מכבי חיפה. לגבי הנבחן הבלגי, ביורן דה וילדה, נמשכת ההתלבטות בגלל מכסת הזרים המלאה של הקבוצה. אחת האפשרויות שנשקלת היא להחתים את החלוץ, שהורחק אתמול מול קרית שמונה בגביע הטוטו, לעונה הבאה.

גורמים בסכנין טענו היום כי בכל מצב אין כוונה לשחרר את הקשר מזואה אנסומבו, שלא הסתיר את הפתעתו, לאחר שלא התלבש אתמול למשחק. "אייל לחמן מעריך אותו ולא יוותר עליו כל כך מהר. הוא כנראה רצה לזעזע את השחקן", אומר גורם בסכנין.

לרשותו של אייל לחמן יעמדו בשבת לא פחות משבעה שחקני קישור: עבאס סוואן, מזואה אנסומבו, חיים בנון, סרחיו נבואה, חאלד חלאילה, חאמד גנאים ויניב לוזון. גורם בסכנין אומר: "לא יהיה מנוס מלשחרר שחקן או שניים".

עדכון ראשון: 21.1 20:03

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully