וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיאוס: "עם הסגל של מכבי ת"א היינו בליגת האלופות"

דור בלך

21.1.2009 / 16:31

מאמן מכבי נתניה השיב אש לצהובים, שטענו על יכולת חלשה מצד קבוצתו. חרמון: "יש הרגשה שאפשר לזכות בתואר". איובה שוחרר מהקבוצה

מכבי נתניה עדיין מחפשת חלוץ. החלוץ הנבחן של הקבוצה, מורו איובה, שהגיע מהארטס אוף ליונס, שוחרר היום (רביעי) מהקבוצה לאחר שלא הרשים באימון אמש. אחרי שאלברטו בלאנקו וסיאבונגה נקוסי הוחתמו לאחר שני אימונים בלבד, החליט מתיאוס להסתפק באימון אחד בלבד של איובה כדי לוותר על שירותיו, זאת למרות שהקבוצה משלמת יום נוסף עבור הגעתו למבחנים. איובה אמור היה להיבחן מחר נגד צסק"א מוסקבה, אך כאמור הוחלט לשחררו. ה-MRI של אלמוג כהן אישש כי הקשר סובל מקרע חלקי ברצועה ושלל פגיעה במיניסקוס.

שחקני הקבוצה יחד עם שחקני קבוצת הנוער יתייצבו הערב בקניון השרון כדי לסייע בהתרמה למען עמית קדוש, הילדה בת השש שחולה בסרטן הדם. גם חברי ההנהלה והבעלים, דניאל יאמר, יגיעו כחלק מהניסיון למצוא תורם מח עצם מתאים לקדוש, הזקוקה לו בדחיפות.

מאמן הקבוצה, לותר מתיאוס, התייחס לדברים במכבי תל אביב על היכולת של קבוצתו, ואמר: "אבי נמני יכול להגיד מה שהוא רוצה. זו זכותו להביע דעה. אני אפילו מסכים איתו, חושב שלא נראינו טוב ויש לנו הרבה לאן להשתפר. אני לא מרוצה בכלל מהיכולת, אלא רק מהתוצאה, אבל אני גם חושב שאם היה לי סגל כמו של מכבי תל אביב, תקציב ומתקנים כמו שלהם, יכולתי להיות בליגת האלופות.

"לנו יש תקציב קטן, אין לנו פריבילגיות להיות המועדון הכי גדול בישראל. זה נכון שאנחנו רוצים להשתפר, אבל אנחנו מביאים תוצאות לא רעות בכלל. כל מאמן טוב הוא גם פסיכולוג וצריך לדעת שהגענו למשחק הזה אחרי שישה משחקים ללא ניצחון והיה חשוב לנו יותר לנצח מאשר להיראות טוב. אנחנו נשתפר, הצטרפו אלינו ארבעה שחקנים חדשים שעדיין לא רגילים לקצב המשחק שלנו, וגם איתי שכטר היה חסר לנו. לירן שטראובר, רביד גזל ואלמוג כהן לא התאמנו איתנו שבוע לפני המשחק, כך שאני בטוח שאנחנו עוד נשתפר".

גולן חרמון אמר באימון הערב כי "השנה יותר מתמיד יש הרגשה שאפשר לעשות את זה ולזכות בתואר. למרות זאת, הדרך עוד ארוכה. אם ננצח את הפועל תל אביב ביום שני, זה לא יחתום את הסיפור שלהם במאבק, כמו שאם נפסיד זה לא יחתום את שלנו, אבל ניצחון בהחלט ייתן לנו יתרון אדיר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully