וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעקב שחר: "המשחק גרם לי לתהות אם אני צריך להיות בכדורגל"

21.1.2009 / 13:31

הבעלים פתח פה באימון מכבי חיפה, שלח רמז לקטן ("הייתי מצפה שהקפטנים ילחצו לו יד") והוסיף: "הייתם צריכים לשלוח פרחים לרוני לוי"

נשיא מכבי חיפה, יעקב שחר, ביקר הבוקר (רביעי) במתקן האימונים בכפר גלים ושוחח עם שחקני הקבוצה, המאמן אלישע לוי ושאר אנשי הצוות המקצועי. "בשבוע שלפני ההפסד לפתח תקוה התעסקתם רק עם המאמן רוני לוי ולא עם כדורגל. הייתי מצפה מהקפטנים שילחצו לו יד אחרי המשחק, התאכזבתי. לא היה מזיק אם הייתם שולחים לו פרחים. המשחק הזה גרם לי לתהות, אולי בכלל אני לא צריך להיות בכדורגל. כדאי מאוד שתתאמצו בשבת אחרת אני אהיה פחות נעים אתכם".

הקשר עומרי אפק עדיין לא החליט האם לעזוב את הקבוצה במהלך חלון ההעברות הנוכחי או להישאר. כזכור, אתמול בבוקר שוחח הבעלים של פתח תקוה, רונן אלעד, עם איתמר צ'יזיק וביקש לברר את מעמדם של שני שחקנים. השחקן השני, שי מימון, יקבל אישור לעזוב רק לאחר שאנדרסון ווסט יחתום על חוזה באופן רישמי.

כזכור, בחיפה הביעו תחילה אופטימיות שהמשא ומתן עם הבלם הניגרי יסתיים עד היום, אבל המועדון מנסה לקלוט את השחקן ללא עלויות נלוות ולכן נוצר עיכוב. במועדון הודו אתמול כי רק בעיה בירוקרטית הקשורה לסוכניו מונעת את החתימה. אם אנדרסון לא יחתום עד מחר, מימון יפתח על הספסל מול סכנין וליאוניד קרופניק יפתח בעמדת הבלם.

בירם כיאל וליאור רפאלוב, שקיבל אתמול המלצות מההנהלה כיצד לשפר את התדמית שנוצרה לו, עדיין מחוץ לתוכניות של לוי לקראת המשחק בשבת וכנראה שיפתחו על הספסל. המאמן שמתכנן מהפכה בהרכב עדיין לא החליט אילו שחקנים נוספים, אם בכלל, יישארו מחוץ להרכב. כרגע נראה שגוסטבו בוקולי יפתח למרות האכזבה מיכולתו והעובדה שלא תפקד במשחק מול מכבי פתח תקוה. היום או מחר הוא צפוי לעמוד לדין משמעתי על ידי המנכ"ל איתמר צ'יזיק ולספוג את הקנס הקבוע בתקנון, 500 דולר. במועדון הייתה קיימת אכזבה גם מהמגן אלון חרזי, שהיה אחד האשמים בשער הראשון שספגה הקבוצה בפתח תקוה, אבל בינתיים אין כוונה להדיחו מההרכב.

שחקני הקבוצה, בהרכב מלא, נרתמו היום להצלת חייהם של שני ילדים, תושבי השרון, עמית קדוש בת השש מכפר סבא ודן נבו בן השלוש מרמת השרון. במסגרת מבצע ארצי למציאת תורמי מח עצם מתאימים, המוצא היחיד להצלת חייהם, התפרסו שחקני המוליכה בקניונים ברחבי הארץ, איש איש בעיר מגוריו ותרמו דגימת דם לצד סכום כספי שישמש להוצאה הכספית הכרוכה בכך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully