וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטבאנוביץ': "אבי לוזון שפך עליי הרבה בולשיט"

21.1.2009 / 13:07

הסלובני, שעזב את מכ' פ”ת, תקף: ”יו”ר ההתאחדות דחף אותי החוצה. איימו שלא אדבר, אחרת לא נגיע להסדר”. ההתאחדות: ”קשקוש”

מכבי פתח תקוה הודיעה אתמול (שלישי) בערב באופן רשמי כי הקשר הסלובני, דליבור סטבאנוביץ', שוחרר מהקבוצה, זאת לאחר שחתם לפני מספר ימים בויטסה ארנהיים. כעת מספר השחקן בן ה-24 את ההחלטות שגרמו לשחרורו וסותר את הדברים שאמר בתקשורת ההולנדית, כאילו המלחמה גרמה לו ללכת. הראיון התקיים לפני שסטבאנוביץ' עזב להולנד, אך הוא ביקש שלא לפרסם אותו בטענה שלא יקבל את השכר שמגיע לו.

"התנהגו אליי לא יפה", ממשיך הקשר, "לאחר שכתבו כמה מילים בתקשורת בשם מקורביי, הכניסו אותי לשיחה יחד עם המאמן גיא עזורי ואיימו עלי שלא אדבר עם עיתונאים, אחרת לא אגיע איתם להסדר. פחדתי. יושב ראש ההתאחדות, (אבי, א.י) לוזון, דחף אותי החוצה בכך שהוא דיבר עם אנשים בקבוצה בלי הפסקה ושפך שם הרבה בולשיט".

על הקבוצה אמר סטבאנוביץ': "אני לא שחקן הרכב במכבי פתח תקוה? זה בולשיט. אני בכלל לא בטוח שהמאמן (עזורי) לא רצה אותי. הם (ההנהלה) רצו לשחרר אותי. הסיבה העיקרית לשחרורו שלי הייתה כסף. אמרו שהרווחתי 250 אלף יורו, אבל הכל שטויות, הם שילמו הרבה פחות. בחודש אוקטובר פתחתי את המשכורת שלי וגיליתי ששילמו לי רק מחצית מהשכר. שאלתי למה וכל אחד הפיל את התיק על מישהו אחר. שיחקו איתי. אני לא בטוח שהם יודעים מי משלם את השכר במכבי פתח תקוה, אני באמת רוצה לדעת מי זה. הם צריכים להתבייש.

"גם כשביקשתי את שכרי עד תום העונה, לאחר שכבר שיחררו אותי, אף אחד לא רצה לתת לי את הכסף. הם חיפשו פשרה ורצו לשלוח אותי לליגה שלישית. אני שחקן נבחרת סלובניה וחצי אירופה רדפה אחריי, יש לי מלא הצעות מקבוצות בכירות. אני לא מבין מה רוצים לעשות לי, אבל אמצא קבוצה פי אלף טובה מהם".

במכבי פתח תקוה סירבו להגיב. דובר ההתאחדות, גיל לבנוני: "מדובר בקשקוש שלא ראוי להתייחסות".

הקשר סירמנה דמבלה עדיין לא חזר מבלגיה, למרות שהבטיח שיחזור ביום שלישי. בקבוצה לא מודאגים ומאמינים שיחזור עד מחר. בכל מקרה, ספק רב אם הקשר יהיה בסגל למשחק מאחר שהוא לא התאמן באופן סדיר עם הקבוצה. הקשר סולי צמח עדיין לא החלים מאז שנפצע במשחק מול מכבי חיפה. ההערכה היא שהוא יפתח על הספסל מול עירוני קרית שמונה. לפני המשחק תתאכסן הקבוצה במלון בצפון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully