וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "יש שחקנים שלא מגיעה להם חולצת הרכב"

20.1.2009 / 20:14

שחקני ההרכב הראשון של מכבי חיפה נראו רע באימון למרות שניצחו את המחליפים, שהביעו דאגה. רפאלוב קיבל המלצות לשיפור תדמיתו

אם ההסתבכויות האחרונות של ליאור רפאלוב עם הקהל של מכבי חיפה והעמדתו לדין של גוסטבו בוקולי לא מספיקות, הערב השחקנים סיפקו סיבה נוספת לשק הדאגות של אלישע לוי. במשחקון פנימי ניצח ההרכב הראשון של הקבוצה את ההרכב השני, 1:2, אבל בצוות המקצועי לא היו שבעי רצון מצורת המשחק שלו. דווקא ההרכב השני והפחות מנוסה, שכבש את השער היחיד מרגליו של ישראל זגורי, הפגין יכולת טובה בהרבה. בהרכב הראשון בלט ג'ון קולמה שהבקיע שער יפהפה. יניב קטן הוסיף את השני. "ההרכב השני עשה להם בית ספר. המאמן בהחלט צריך להיות מודאג", אמר גורם בכיר בקבוצה. שחקן בהרכב השני אמר: "יש כאן שחקנים שאני לא מבין איך הם משחקים בהרכב הראשון, איך מגיעה להם חולצת הרכב ולנו לא".

כפי שכבר פורסם, המאמן אלישע לוי מתכנן מהפך בהרכב לקראת בני סכנין. רפאלוב, כיאל ות'מבינקוסי פנטאני כלל לא בטוחים בהרכב. כשהאחרון הוא בעל הסיכויים הגבוהים ביותר מבין השלושה לפתוח. רפאלוב נפגש הערב עם אחד מאנשי הקבוצה שייעץ לו כיצד לשפר את תדמיתו בקרב הקהל. "העובדה שאלישע נתן לו הערב את גופיית ההרכב השני אינה מקרית", הסבירו בקבוצה. השחקן שוקל כעת באילו דרכים לפעול על מנת למגר את התופעה.

במכבי חיפה מעריכים שהמנכ"ל איתמר צ'יזיק יחליט לקנוס את הקשר גוסטבו בוקולי על התנהגותו במשחק מול מכבי פתח תקוה, אבל בצוות המקצועי ימשיכו לתת לקשר קרדיט, והוא עשוי לפתוח בשבת מול סכנין. לוי שוחח היום עם השחקן, והוא ייקנס כנראה בסכום דומה לזה שנקנסו ליאור רפאלוב, ת'מבינקוסי פנטאני ופיטר מסיללה העונה, 500 דולר. הקשר בירם כיאל מקבל באימונים את גופיית ההרכב השני ועשוי לשלם את המחיר.

אם הבלם אנדרסון ווסט לא יחתום על המשחק מול סכנין, הבלם ליאוניד קרופניק עשוי לפתוח וזאת על רקע ההערכה שמבין שני הבלמים שי מימון יהיה זה שיעזוב. כזכור, רק אתמול נזף לוי בקרופניק לעיני השחקנים. אחד הנושאים שמעכבים את חתימת הניגרי היא סירובה של חיפה לשלם עלויות נלוות, מלבד שכרו של השחקן.

עדכון ראשון: 20/1 13:39
עדכון אחרון: 20/1 20:14

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully