וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשו מה? על בית"ר נפל עוד תיק

דור בלך

20.1.2009 / 11:49

המגן כריסטיאן אלברז סוחב פציעה בשרירי הבטן כבר זמן רב ורק כעת הסכים לעבור ניתוח. הוא צפוי לשוב רק לקראת סוף העונה. זיו יחליפו בהרכב

כריסטיאן אלברז, אשר סוחב פציעה בשרירי הבטן התחתונה עוד מהעונה שעברה, יעבור ניתוח לקראת סוף החודש וישוב למגרשים רק לקראת סוף העונה. כזכור, המגן הצ'יליאני היה אמור לעבור ניתוח במקום כבר לפני פתיחת העונה הנוכחית, אך התעקש לדחות אותו על מנת שיוכל לשחק עם בית"ר ירושלים במוקדמות ליגת האלופות. כשהודחה בית"ר העדיף המגן להמשיך ולשחק עם הכאבים ולדחות את הניתוח לסיום העונה כדי לא להחמיץ משחקי ליגה.

לפני כשלושה חודשים גברו הכאבים על השחקן, ונראה היה כי יואיל סוף סוף לעבור את הניתוח, אלא שהצליח להתגבר עליהם והמשיך לשחק כרגיל. את פגרת החורף בילה במולדתו שם עבר סדרת טיפולים שאמורה הייתה לעזור לו לסחוב את הפציעה עד לסיום העונה. עם זאת, בסיום המשחק מול קרית שמונה התלונן אלברז על כאבים עזים ובצוות הרפואי של המועדון הוחלט שאין מנוס מניתוח, שתקופת ההחלמה המינימלית ממנו היא מעל לחודשיים ימים. השחקן לא צפוי ליטול חלק במשחק מול הפועל פ"ת בשבת בינתיים הוא ממשיך להתאמן כרגיל עם הקבוצה, אך בקבוצה מעדיפים שלא יחמיר את הפציעה ולא רוצים לשתפו כלל עד לניתוח.

"הוא מפחד מניתוחים וניסה למשוך את זה ולמשוך את זה תוך שהוא רק מחמיר את הפציעה", סיפר גורם בצוות המקצועי של בית"ר. "רק אלוהים יודע כמה חמור המצב עכשיו, נקווה שהוא לא סיבך את המצב יותר מדי". יואב זיו צפוי לפתוח בשבת כמגן ימני.

שחקני הקבוצה יגיעו היום לאחר האימון לשכונת ממילא, שם התמקמו סוחרים משדרות, נתיבות, אשדוד, אופקים, אשקלון, גן יבנה ומושבי הדרום ומוכרים את מרכולתם. השחקנים יתמכו בסוחרי הדרום בכך שיערכו שם קניות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully