וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בכיתי כמו תינוק גדול"

גיל קדרון

20.1.2009 / 10:02

היום יהפוך אובמה לנשיא השחור הראשון. הקומישינר מביא את התרגשותם של שחקני עבר והווה, כולל של ג'ורדן, שאחראי לציטוט שבכותרת

"בכיתי כמו תינוק גדול"

(מייקל ג'ורדן, על בחירתו של ברק אובמה לנשיא ארה"ב)

"או אלוהים. אתמול בערב בכיתי כמו תינוק"

(מג'יק ג'ונסון, ב-5 לנובמבר)

"כשהייתי ילד הסבירו וסיפרו לי על הדברים שאני יכול לעשות ולהשיג בחיי, דברים שהאמנתי שאני יכול לעשות. להיות נשיא ארה"ב לא היה ברשימה. אפילו הילדה שלי בת השלוש מבינה את הרגע, היא שרה כל הזמן 'ברק אובמה'".

(אנטואן ג'יימיסון, וושינגטון וויזארדס)

"בנאום הניצחון שלו בשיקגו היו אנשים מכל הגזעים, וכולם שמחו. זה מראה שהניצחון שלו הוא לא רק של השחורים, אלא של כולם"

(רשארד לואיס, אורלנדו מג'יק)

"זו היתה הפעם הראשונה שהצבעתי, ושל בן אפריקה שהפך לנשיא. יש לו את אותם שורשים, אותו הדם ואותם הערכים כמו שלי. זה בלתי ייאמן, הוא לא דור שני או שלישי, אלא דור ראשון שמכיר את הכפר שלו. אבא שלי התקשר אליי מקונגו בחמש בבוקר שעונו. הם לא רצו ללכת לישון. עכשיו הבן שלי בן השבע משוכנע לחלוטין שהוא יכול להיות כל דבר שהוא רוצה בארה"ב. אחרי הבחירות הוא התרוצץ בחדר ואמר 'אבא, אני חופשי'. הופתעתי קצת. שאלתי אותו, אתה חופשי ממה?".

(דיקמבה מוטומבו, יוסטון רוקטס, ששילם עשרות מיליוני דולרים כדי להקים בית חולים בקינשאסה)

להיות שם כשזה קורה

"העובדה שהוא אפרו אמריקאי הופכת את טקס ההשבעה של אובמה לאירוע הכי גדול מבחינתי מאז שאברהם לינקולן שיחרר את עבדי הדרום במהלך מלחמת האזרחים. האירוע הזה משחרר אותנו מהמגבלות ששמו סביבנו. אני לא חושב שאי פעם הייתי נלהב יותר ממשהו בחיי. כעת אין דבר שהנכדים שלי לא יכולים להשיג. לנו אמרו את זה מן השפה אל נחוץ, אבל אובמה הוא הוכחה חיה לכך שכעת זה אפשרי".

ג'ון תומפסון, לשעבר מאמן מכללת ג'ורג'טאון (השחור הראשון שזכה בתואר המכללות) ומאמן נבחרת ארה"ב (השחור הראשון), שינכח בטקס בוושינגטון.

"אני שמח שהוא ניצח בבחירות. הדאגות שלי הן מלחמות ורעב. אני מקווה שלאנשים יהיה יותר אוכל. עייפתי ממלחמה, עייפתי מחיילים שחוזרים הביתה ללא רגליים".

(רון ארטסט, יוסטון רוקטס, תורם ומתנדב באפריקה)

"זה גורם לי לחשוב מה אני יכול לעשות כדי להיות אדם טוב יותר, כדי להפוך את האנשים סביבי לטובים יותר, כדי להפוך את המדינה לטובה יותר. וזה לא רק קשור לארה"ב, זה אירוע עולמי".

(ריי אלן, בוסטון סלטיקס)

"אובמה מסמל את המאבק של השחורים. הוא מסמל את כל מה שמרטין לותר קינג עשה. הוא מסמל את כל מה שאמריקה מסמלת"

(מו וויליאמס, קליבלנד קאבלירס)

"זה כבוד גדול להיות חלק מההיסטוריה. כעסתי קצת על אובמה כי החלום שלי תמיד היה להיות הנשיא השחור הראשון".

(דוויט הווארד, אורלנדו מג'יק, שהוזמן על ידי הצוות של אובמה לנכוח בטקס ההשבעה בוושינגטון)

"נראה לי שלא יהיה לנו אימון ביום שלישי. אבל אם יהיה, אנדרה מילר לא יגיע"

(אנדרה מילר, פילדלפיה 76')

תרמו לקמפיין הנשיאותי של אובמה: מג'יק, ג'ורדן, לברון ג'יימס, איזייה תומאס, פיל ג'קסון, בארון דייויס, הווארד, שיין באטייה, ג'ייסון ריצ'ארדסון, ג'ו דומארס, כריס דיוהון, גרנט היל, שון מריון, איתן תומאס, אמקה אוקפור, סטפון מרבורי, קורי מגטי, מרווין וויליאמס, לוק וולטון, אלונזו מורנינג, ג'ואן הווארד, רוג'ר מייסון, ג'יילן רוז, ג'ו מאלוף (הבעלים של הקינגס)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully