וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרין: "לא חושב שיצאנו בזול"

19.1.2009 / 14:40

מכבי ת"א תפגוש את ריאל, ברצלונה ואלבה ויניב גרין מוסיף: "לא יהיו משחקים קלים". עמרי כספי: "הגרלה קשה ומאתגרת"

אנשי מכבי תל אביב קיבלו ברגשות מעורבים את תוצאות הגרלת שלב הטופ-16 של היורוליג, אשר הועידה להם מפגשים עם ברצלונה, ריאל מדריד ואלבה ברלין בבית ו'. התחושה היא ששתי הספרדיות יהוו משוכה גבוהה, אולם לא בלתי ניתנת למעבר.

סדר המשחקים של מכבי תל אביב יראה כך:

29.1 מחזור 1 – אלבה ברלין (בית)
5.2 מחזור 2 - ברצלונה (חוץ)
12.2 מחזור 3 – ריאל מדריד (חוץ)
26.2 מחזור 4 – ריאל מדריד (בית)
5.3 מחזור 5 – אלבה ברלין (חוץ)
12.3 מחזור 6 - ברצלונה (בית)

"קיבלנו הגרלה שהיא מקום טוב באמצע", אמר מאמן הקבוצה, פיני גרשון. "שמעתי כבר שאצלנו לא סופרים את ברצלונה. אז מה אם היא ניצחה פעמיים את פנאתינייקוס ואת סיינה ב-30 הפרש? ולא סופרים את ריאל, שהביסה עכשיו בליגה את מלאגה. אצלנו מומחים בלהפוך את הכל לקל, הנייר סופג הכל. כאמור, לדעתי זה מקום טוב באמצע. זה מה שקיבלנו ועם זה נתמודד".

עוזר המאמן, שרון דרוקר, הגיב גם הוא לתוצאות: "ההגרלה היא הגרלה קשה. נפגוש שתי יריבות מהטופ של ספרד שיש להן הרבה מסורת. אלבה היא הקבוצה הכי קשה מהדרג הרביעי כי היא מארחת את הפיינל פור ויש לה שאיפות. אם אנחנו משחקים טוב אנחנו יכולים לנצח כל קבוצה. אני בטוח שכשהם קיבלו את מכבי תל אביב הם גם חששו, כי הם מכירים את הבית שלנו, את המסורת שלנו ואת היכולת שלנו. מה שטוב הוא שבבית הזה כל קבוצה יכולה לנצח כל אחת ויכול להיות שגם ההפרשים יהיו חשובים".

יו"ר הקבוצה, שמעון מזרחי, שייצג את המועדון יחד עם המנכ"ל אלי דריקס באירוע שנערך בברצלונה, הוסיף כי "ריאל היא קבוצה מצוינת, שלא לדבר על ברצלונה, שנמצאת עכשיו בשיא הכושר. גם אלבה ברלין מאוד הפתיעה העונה. השאיפה שלנו היא לסיים באחד משני המקומות הראשונים. כרגע נקבעו עובדות וצריך להתמודד מולן. אני אישית אוהב להתחיל בבית ולסיים בבית, אבל לא תמיד זה הולך".

כספי: "הגרלה קשה ומאתגרת"

"יכולנו לקבל את צסק"א וסיינה, אבל גם ככה אני לא חושב שיצאנו בזול", אמר יניב גרין לוואלה! ספורט. "ריאל ובארסה לא קבוצות קלות. גם אלבה לא קבוצה קלה. זו הגרלה קשה, אבל נשחק את הכדורסל שלנו ונקווה שנעשה את העבודה. לא יצא לי לראות את ברצלונה משחקת, אבל היא קבוצה טובה לאורך כל השנים וגם השנה בנתה קבוצה מצוינת.

"הם עשו הרבה רכישות חדשות ואצלם בבית הם בכלל קבוצה מדהימה", המשיך הסנטר הישראלי. "רואים את זה בתוצאות שהם השיגו העונה. נצטרך ללמוד טוב-טוב את כל היריבות ולהתכונן לעומק. לא יהיו משחקים קלים ואסור יהיה לעשות טעויות נגד קבוצות ברמה הזאת".

עומרי כספי הוסיף ואמר לוואלה! ספורט: "זו הגרלה קשה ומאתגרת. בשנה שעברה נפגשנו עם ברצלונה בהצלבה ועכשיו שוב ניפגש בטופ-16. זו קבוצה מצוינת. נפגוש גם את ריאל ואת אלבה, שהיא מארחת הפיינל פור. יהיה קשה ומאתגר וננסה להוכיח לעצמנו ולכולם שאנחנו מתאימים לרמה הזאת. זה מה שאנחנו שואפים לעשות.

"יצא לי לראות קצת את ברצלונה", הוסיף כספי. "השלד שם נשאר, עם לאקוביץ', באזילה, גרימאו ויתר השחקנים, והם חיזקו מאוד את הקו הקדמי עם הצירוף של אנדרסן וסנטיאגו. זה מראה כמה הם רוצים להגיע לפיינל פור. הפסדנו שם בהצלבה בעונה שעברה ויהיה מאוד מאתגר לחזור לשם. יהיה שלב קשה, אבל אני מקווה שנוכל לעמוד בציפיות".

נשיא אלבה: "אנחנו האנדרדוג"

נשיא אלבה ברלין, מרקו באלדי, התייחס להגרלה: "כל הקבוצות שנפגוש הן קבוצות גדולות. עשינו הישג גדול בעצם ההעפלה לשלב הזה, כשקבוצות כמו אפס פילזן וז'לגיריס קובנה נשארו מאחורינו. אנחנו מוליכים את היורוליג בכמות הקהל, ככה שכבר השגנו משהו. עכשיו נשחק מול הקרם דה לה קרם של הכדורסל האירופאי. נגיע כאנדרדוג, אבל נעשה כמיטב יכולתנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully