וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי לבוקולי: "במקום לבעוט בקלקר, תכבד אותי"

19.1.2009 / 10:57

במהלך האסיפה שקיים המאמן הוא העיר לקשר גוסטבו בוקולי: "למה אתה בועט בקלקר אחרי חילוף, למה אתה עושה את זה?"

הבעלים של מכבי חיפה, יעקב שחר, מוכן לתת אור ירוק להחתמתו של הבלם הניגרי ווסט אנדרסון, בתנאי שלא יצטרך לשלם "עלויות נלוות" במסגרת העסקה. במועדון כבר הבהירו למתווך בעסקה כי יהיו מוכנים לשלם רק את שכרו ולא דמי השאלה. מכאן אפשר ללמוד שחיפה מעוניינת להשאיל את אנדרסון עד תום העונה, ייתכן שעם אופציה לקנייה. מתברר כי חיפה לא שילמה גם בעונה שעברה דמי העברה תמורת הקשר האחורי פאוליניו, שהגיע אף הוא בתיווכו של פיני זהבי.

הבלמים ליאוניד קרופניק ושי מימון לא מוכנים להמשיך לשחק יחד בקבוצה וזאת על רקע ההחלטה להחתים את הבלם. מימון כבר הבהיר זאת ללוי וגם קרופניק מתכוון לנקוט בגישה זהה. נראה כי קרופניק ימתין לבקשה של מימון לעזוב, משום שעזיבה שלו עשויה לפגוע במעמדו המקצועי. כפי שפורסם אתמול (ראשון), המאמן אלישע לוי נתן אור ירוק לפתוח במשא ומתן עם אנדרסון. המשא ומתן מתעכב כעת בגלל חוסר הנכונות של חיפה לשלם בעד העסקה, אך ההערכה היא שהשחקן יחתום ביממה הקרובה.

לוי עשוי לבצע כבר בשבת הקבוצה מהפך בהרכב מול סכנין. קרופניק יודח כנראה מההרכב ואנדרסון, אם אכן יחתום, יפתח. אם זה יקרה, ההערכה היא שהבלם שיישאר מחוץ לסגל, מימון או קרופניק, יעזוב בהשאלה עד תום העונה. הבלם מור דהאן הושאל לעירוני רמת השרון מהליגה הלאומית ויחזור לאימונים בתחילת העונה.

היום העיר המאמן לגוסטבו בוקולי: "למה אתה בועט בקלקר אחרי חילוף, למה אתה עושה את זה? צריך לקבל כל חילוף. במקום לבעוט בקלקר, תכבד אותי". לליאוניד קרופניק הוא אמר: "לא סגרת את השחקן כמו שצריך בגול השני".

לוי הוסיף באסיפה: "יש לכם גב ממני לכל דבר שצריך ואתם מספיק מנוסים כדי לדעת שמסתכלים עלינו בזכוכית מגדלת. ברוב שלבי העונה שיבחו אותנו ולא במקרה, וגם היום אין סיבה לא לחזור לרמתנו הרגילה. כבר הוכחנו השנה שאיכות אינה מילה זרה לנו וכבר במשחק הביתי הקרוב אותו אני רואה כמשחק החשוב ביותר העונה, אני מאמין שנוכל לחזור ולהפגין מחדש את יכולתנו הטובה".

אלון חרזי התייחס להפסד למכבי פתח תקוה באתר הרשמי של המועדון: "יכול להיות שהמשחק מול הפועל תל אביב בגביע הטוטו גבה מחיר מסויים וגם אנחנו תרמנו להפסד מול מכבי פתח תקוה בכך שעשינו את הכל לא נכון. שיחקנו גרוע אבל אני מכיר קבוצות רבות שהיו מתחלפות איתנו כיום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully