וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"איך זה לומר 'אריזונה' ו'סופרבול' באותו משפט?"

19.1.2009 / 12:58

קורט וורנר מתקשה להאמין לכך שהקרדינלס ישחקו בטמפה ביי ב-2 בפברואר. בבולטימור נסערים: "היה קשה לצפות בפציעה של מגאהי"

"אני רוצה לומר 'אריזונה קרדינלס' ו'סופרבול' באותו משפט. הנה אני אומר את זה: אריזונה קרדינלס בסופרבול. איך זה?". כך פתח קורט וורנר, הקוורטרבק של אריזונה קרדינלס, לאחר משחק הניצחון של קבוצתו על פילדלפיה 25:32. הציפורים האדומות העפילו לראשונה בהיסטוריה הארוכה שלהם למשחק הגדול, ו-וורנר סגר משחק של 279 יארד וארבעה טאצ'דאונים.

"אף אחד לא האמין בנו", שאג וורנר לקהל בגלנדייל, "אנחנו אלופי ה-NFC. כשאף אחד לא האמין בנו, כשאף אחד לא האמין בי, אתם האמנתם ובגלל זה אתם הולכים לסופרבול". המאמן קן וויזנהאנט הוסיף: "היו לנו את האנשים הנכונים שביצעו את המהלכים הנכונים". וויזנהאנט הוא מאמן ראשי בעונתו השניה בסך הכל באריזונה. גיבור המשחק לארי פיצג'ראלד, שקלט תשע מסירות ל-153 יארד ושלושה טאצ'דאונים, סיכם: "היינו מרוכזים כל המשחק, אף אחד לא רצה להיות זה שיאכזב את הקבוצה".

פילדלפיה הייתה, כמובן, בהלם. החלום להביא דאבל לעיר האחווה, לאחר שקבוצת הבייסבול זכתה בוורלד סירייס, התפוגג. "אתה אף פעם לא רוצה לראות משהו שנגמר", אמר הקוורטרבק דונובן מקנאב, "וחבל שזה נגמר עכשיו. היינו כל כך קרובים לסופרבול, קשה לקבל הפסד כזה".

לטמפה ביי בזכות ההגנה

פיטסבורג עלתה לסופרבול אחרי 13:24 על בולטימור, אבל האירוע שעמד במוקד היה התיקול החריף של ריאן קלארק בוויליס מגאהי, הרץ האחורי של הרייבנס. מגאהי נשכב על הקרקע דקות ארוכות בטרם פונה לבית חולים. "זו הייתה חבטה חולנית", אמר הרץ המחליף של הרייבנס ריי רייס, "היה קשה לצפות, וויליס הוא כמו אח בשבילי". בסופו של דבר הכאב של מגאהי הוא בצוואר, אולם הוא יכול היה להזיז את גפיו ולדבר, סימן מצוין בתקווה להחלמה מהירה.

והיה גם פוטבול, וגם בקטגוריה הזו שלטו הסטילרס, עם ניצחון שהכניס אותם לסופרבול בפעם השניה בתוך ארבע שנים. "זה היה משחק טיפוסי בין הקבוצות האלה", אמר היינס וורד, שנפצע בברך ברבע הראשון ולא שב לשחק. "ההגנה שלנו היא ההגנה מספר 1 בליגה, והיא הסיבה שניסע לטמפה ביי".

מייק טומלין, מאמן הסטילרס, הגיע לסופרבול ראשון כמאמן ראשי ולא שכח גם הוא להודות להגנה: "מדובר בחבורה של שחקנים מאוד לא אנוכיים שעשתה מה שהיא עושה כל השנה ובגלל זה אנחנו כאן".

טרבור פרייס מהרייבנס הודה מה הבעיה של קבוצתו ונתן טיפ גם לאריזונה: "אל תנסו ללחוץ על רות'לסברגר, הוא פיזי ומהיר והוא חתיכת שחקן". קן וויזנהאנט, מאמן אריזונה, היה מתאם ההתקפה של פיטסבורג כשזו לקחה את הסופרבול ב-2005: "אני שמח מאוד שהגעתי למעמד, אבל אם לא הזמן שהעברתי בפיטסבורג, לא הייתי זוכה במשרה שלי. על כך אני מודה לארגון הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully