וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלוץ גנאי הגיע למבחנים בנתניה

דור בלך

18.1.2009 / 18:09

מורו איובה בן ה-19, מהארטס אוף ליונס, ינסה להרשים את לותר מתיאוס. אם יוחלט להחתימו, מי שכנראה ישוחרר הוא תיירי טאזמטה

מורו איובה, חלוץ קבוצת הארטס אוף ליונס הגנאית נחת בישראל ויחל להיבחן ביום שלישי במכבי נתניה. החלוץ בן ה-19 ינסה להרשים את לותר מתיאוס, אשר החתים רק היום זר חמישי. במידה וירשים, יוחתם במקומו של טאזמטה, אך בנתניה מעוניינים לרכוש אותו בכל מקרה ולהשאילו לקבוצה אחרת במקרה ולא ירשים את מתיאוס. גורם בנתניה אמר: "השחקן הגיע כבר אתמול ויבחן רק לאחר שיעבור בדיקות רפואיות".

בנתניה הסבירו כי על אף העובדה שמתיאוס הודיע כי אינו מעוניין בחלוץ נוסף, דניאל יאמר מבין כי חלוץ רחבה קלאסי הוא זה שיעשה את ההבדל בין קבוצה טובה לכזו שיכולה לקחת אליפות, ולכן החליט להביא את איובה שינסה להרשים את המאמן הגרמני.

השחקן, שכאמור כבר שוהה בארץ, עשוי להחל להיבחן כבר מחר באופן אישי, מכיוון שנתניה תשחק מחר ולא תערוך אימון. בקבוצה העדיפו שלא להודיע על הגעתו על מנת לא להלחיץ את תיירי טאזמטה לפני המשחק החשוב מול מכבי תל אביב.

לותר מתיאוס יעלה במשחק מול מכבי תל אביב חוליית הגנה מעובה התכלול שלושה בלמים, כשביוואן פרנסמן הוסת לעמדה האחורית ורביד גזל יתפוס את מקומו בקישור. עקב היעדרותו של איתי שכטר יפתח מתיאוס עם תיירי טאזמטה כחלוץ בודד, כששלו מנשה וסיאבונגה נקוסי, שצפוי לערוך הופעת בכורה בליגת העל, יתפוקדו כקשרים התקפיים מתחת לטאזמטה.

הרכב משוער: לירן שטראובר, קלמי סבן, גולן חרמון, לואיס מרין, ביוואן פרנסמן, דדי בן דיין, אלמוג כהן, רביד גזל, סיאבונגה נקוסי, שלו מנשה, תיירי טאזמטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully