וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"השחקנים של חיפה? אתם לא פחות מוכשרים"

18.1.2009 / 13:17

רוני לוי דרש משחקני מכבי פ"ת באסיפה: "אני רוצה חמישה ניצחונות רצופים". השחקנים: "צודק. למה, פנטאני טוב מאסולין? דמבלה טס לבלגיה

מאמן מכבי פתח תקוה, רוני לוי, ערך הבוקר (ראשון) אסיפת שחקנים בעקבות הניצחון בשבת על מכבי חיפה (0:2). השחקנים סיפרו כי המאמן נראה מחויך באימון והגיע במצב רוח מרומם. "היה טוב מאוד אתמול", פתח המאמן את האסיפה. "אני מרוצה מהמחויבות שלכם והעמידה הטקטית על המגרש. אני רוצה שנהיה קבוצה חזקה, ארבעה או חמישה ניצחונות רצוף. תיקו לא מביא אותך לכלום. צריך להמשיך במומנטום. אמרתי לכם לפני המשחק, השחקנים של חיפה טובים, מוכשרים. אבל תכניסו לראש, אתם לא פחות מוכשרים מהם". שחקן בקבוצה אמר: "זה נכון. למכבי חיפה אין כאלה כוכבים. למה, פנטאני טוב מאסולין? חרזי טוב מעאמר? הבלמים שלנו הרבה יותר טובים. ראית איך נראו קרופניק וקולמה? גרנצ'ארוב ומגמאדוב הם חומה".


כזכור, בקבוצה ביקרו אתמול את ההחלטה של האוהדים להניף שלט בגנות המאמן ("רוני –סוס מת לא יכול לדהור גם באורווה"), ואמרו: "רוני הוכיח להם שהוא הסוס הכי מהיר בליגה". מוקדם יותר היום, רוני לוי התייחס בראיון לגל"צ ליחס של אוהדי מכבי חיפה ואמר: "הקומץ הזה של 'הקופים הירוקים' מובילים את הקהל של הקבוצה למקום לא נכון. בהתנהגות כזו הם עושים לעצמם נזק. במכבי חיפה יש אנשים מספיק טובים שיטפלו בזה. מסכן אלישע לוי, אם אליי מתייחסים ככה אחרי כל כך הרבה שנים ותארים".


הקשר סירמאנה דמבלה המריא הבוקר לבלגיה לאחר שקיבל לכך אישור מהצוות הניהולי והמקצועי. לפני מספר ימים פורסמו ידיעות הקושרות את שמו של הקשר לקבוצת גנט הבלגית, בה הוא אמור לחתום בחלון ההעברות. דמבלה הבהיר לראשי המועדון: "יש לי בעיות בבית. אני נוסע לסדר כמה דברים וחוזר ביום שלישי". בקבוצה האמינו לו ואפשרו לו לצאת, אך בתנאי שלא יאחר.


אתמול פנה דמבלה בשם השחקנים ליו"ר משה זוארץ וביקש להעניק להם בונוס מיוחד בעקבות הניצחון על מכבי חיפה. נראה כי אחת הסיבות לכך שבמועדון הסכימו לשקול זאת הייתה העובדה שהניצחון של רוני לוי על מכבי חיפה יצרה אווירה אחרת במועדון והקנה הרבה ביטחון לשחקנים. יחד עם זאת, במועדון היה מי שאמר שדמבלה הציע זאת בתור הלצה ולא נראה שהשחקנים ייענו בחיוב. בכל מקרה, בהנהלה התעודדו מכך שהקבוצה עלתה למקום הרביעי, מרחק חמש נקודות מהמקום השני והשלישי המוביל לאירופה.


הקשר סולי צמח לא התאמן היום משום שנפצע אתמול במהלך המשחק, אך הוא צפוי להיות כשיר למשחק הקרוב בקריית שמונה, לפניו תצא הקבוצה למלון באזור. לאחר שאתמול החמיא רוני לוי לחלוצים פאבלו בסטיאניני וליאור אסולין, שחקנים בקבוצה אמרו על הארגנטינאי: "רק לפני שני מחזורים הוא התנדנד בין ההרכב לספסל, אבל אתמול הוא הוכיח שכמו יתר הזרים שנמצאים עכשיו הוא מסוגל להתעלות מעל כולם". חברתו הארגנטינאית של השחקן, לה הוא אמור להינשא בתום העונה, אמורה להגיע מחר (שני) ארצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully