וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורנפיין בדרך החוצה מבית"ר?

דור בלך

18.1.2009 / 13:07

מקורבי גאידמק מעריכים כי מאחורי יושב הראש עומדת קבוצת משקיעים שתיקח מהבעלים את הקבוצה, ושהוא צפוי לתמוך בדדש

לפי מקורבי ארקדי גאידמק, הבעלים של בית"ר י-ם עשוי להודיע הערב את החלטתו בעניין תסבוכת קורנפיין-דדש, כשבסביבתו של האוליגרך מעריכים כי יתמוך בדדש. "ארקדי גיבש כבר החלטה ויודיע עליה בקרוב", סיפר נציגו של גאידמק בארץ, עו"ד דוד נרודיצקי. "אני לא יכול להגיד מה ההחלטה, ולמען האמת אני גם לא יודע בוודאות לגביה. כשאני חשבתי שהוא יפטר את יצחק שום ואלי ארזי הוא הודיע שהם נשארים, וכשכבר חשבתי שהחליט להשאירם עד לסיום העונה – פיטר אותם".

עפ"י מקורביו, גאידמק מעריך כי קורנפיין, אשר מעוניין בטובת הקבוצה, כבר מצא משקיעים שיקבלו את השליטה בבית"ר בעונה הבאה. "הוא מחכה למאי, אז הוא מאמין שארקדי לא יפקיד ערבונות, והמשקיעים שגייס יקחו את הקבוצה מכונס הנכסים שימונה לקבוצה", סיפר אחד ממקורביו של גאידמק. "ארקדי מעריך מאוד את העבודה של קורנפיין, הבעיה היא שיש לו את התוכניות שלו שלא מתיישבות כל כך עם אלו של ארקדי". איציק קורנפיין סרב להגיב.

דדש עצמו ממתין בדריכות עד הערב, ומסרב לצאת בהצהרות טרם הודעתו של גאידמק. "בינתיים אין שום חדש. אני מחכה עד שארקדי יודיע מה שיודיע ורק אז אתחיל לפעול במקרה הצורך". בצוות המקצועי של המועדון מרוצים מיכולתו של עידן ורד הצעיר, שפתח אמש לראשונה בהרכב וכבש את שער הבכורה שלו. גם אלירן דנין זכה למחמאות על יכולתו. איגו אוטגרי הניגרי צפוי לחתום עד סיום העונה בימים הקרובים ולערוך את הופעת הבכורה שלו מול הפועל פ"ת בשבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully