וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה החתימה את הקשר אלברטו בלאנקו

דור בלך

18.1.2009 / 12:35

למרות שלא הרשים באימונים והגיע עם משקל עודף, מתיאוס החליט לצרף עד תום העונה את הפנמי, שיישפט במולדתו על דריסת קשיש

לאחר שהודיע ביום חמישי כי אין לו צורך בחלוץ נוסף, החליט לותר מתיאוס להחתים את הקשר הפנמי אלברטו בלאנקו, שערך עם הקבוצה שני אימונים בהם לא הרשים. הקשר חתם עד לסיום העונה, כשלנתניה אופציה להאריך את חוזהו. בלאנקו הגיע ארצה עם משקל עודף, לא הפגין כושר גבוה באימונים, והיה רחוק מלהרשים. נוסף על כך, השחקן הינו קשר אחורי, עמדה בה למתיאוס יש כבר שלושה שחקנים בכירים – ביוואן פרנסמן, אלמוג כהן ורביד גזל.

בלאנקו היה מעורב לפני כחודש בתאונת דרכים בה דרס למוות קשיש בן 80 ויצטרך לחזור למולדתו כשיפתח המשפט על מנת לקחת בו חלק. חוזהו צפוי לעבור עוד היום בבקרה התקציבית, והוא יוכל לקחת חלק במשחק מחר מול מכבי תל אביב.

"אין פה אחד במועדון שיש לו זכות להעביר ביקורת על מתיאוס", סיפר שחקן בכיר בקבוצה. "אבל אף אחד גם לא מבין את פשר ההחתמה. אין לנו אף חלוץ מרכזי וגם ככה יש לנו פקק בקישור, אז בשביל מה להחתים עוד קשר, ועוד כזה שלא נראה כי ישדרג אותנו".

הקבוצה תארח במשחק מחר (שני) מול מכבי תל אביב שתי קבוצות ילדים של הפועל אשקלון, וכן 25 משפחות מהעיר הדרומית, זאת כאות הזדהות עם תושבי הדרום ובמטרה להקל על התקופה הלא נעימה שעוברת עליהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully