וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים הולכת על איגו אוטגרי

דור בלך ויצחק סולומון

17.1.2009 / 21:43

לאחר האכזבה מהשיוויון הביתי מול קרית שמונה (2:2) החליטו בבית”ר לנסות להחתים את החלוץ הניגרי, אם הבעיות הכלכליות לא יפריעו. עטר: ”תוצאה מאכזבת. חוסר אחריות שלנו בדקות הסיום”. גרשון: "כנראה שיש משחקים שלא צריכים לנצח"

זה נראה טוב עבור בית"ר ירושלים עד לדקה ה-82. הדאבליסטית הובילה 0:2 על עירוני קרית שמונה ונראתה בדרך לניצחון בית קל. אלא שכאן הגיע רפיון מסוים ולא מובן בשורות בית"ר, אותו ניצלה האורחת כדי לכבוש אחד מרגלי אבידור ולהשוות עם השני של לביא בתוך תוספת הזמן. 2:2 בסיום.

מיד עם תום המשחק נודע לוואלה! ספורט כי הנבחן הניגרי איגו אוטגרי הוא החלוץ עליו הולכת הקבוצה הירושלמית. אוטגרי צפוי להיכנס למשבצת הזר של בית"ר, אם הבעיות הכספיות לא יעמדו בדרך. ניקולה ג'ורג'יץ' הסרבי ישוחרר. מחר יישב עם השחקן יושב ראש הקבוצה, איציק קורנפיין, כאשר הצדדים הגיעו להבנות כלליות עוד טרם הגיע להיבחן ועל כן הוא צפוי לחתום מחר או מחרתיים.

מאמן בית"ר ירושלים, ראובן עטר, ספג גידופים מהקהל הצהוב בסיום המשחק. "זה מאכזב", אמר עטר על השיוויון המאוחר. "שיחקנו טוב לאורך כל המשחק. לפעמים גם כשיש לך הרבה ניסיון בקבוצה זה יכול לקרות. זה כבר תופעה אצלנו. אני לא יודע אם לקרוא לזה חוסר מזל. זו לא פעם ראשונה שאנחנו לא מתעלים, כי במשחק כזה אנחנו אמורים לקחת שלוש נקודות ולהמשיך קדימה".

על חיזוק בבית"ר לא מוותרים עדיין. "היה צריך חיזוק גם לפני המשחק בשביל הרוטציה כדי לקחת נקודות להמשך", אמר עטר. "אבל היום לא זו הייתה הבעיה, כי מבחינתנו הגענו להרבה מצבים, אך איבדנו את זה. אני חושב שבסך הכל השחקנים שיחקו טוב והתעלו למרות מה שעבר עלינו בשבוע הזה. בדקות האחרונות היה חוסר אחריות מבחינתנו ואני לא מחפש תירוצים. כרגע אנחנו לא מסתכלים על מכבי חיפה".

שמעון גרשון: "כנראה שיש חוק בכדורגל שמשחקים שלא צריכים לנצח לא מנצחים ובמשחקים כאלה גם שערים לא מחויבים בדקות הקריטיות נכנסים. אני מאוכזב וכועס מאוד כי במשחק שאתה מוביל בו 0:2 אתה צריך לנצח, אבל בחצי השעה האחרונה לא שיחקנו כדורגל. אריק בנאדו ואני ראינו מאחורה איך אנחנו מאבדים את המשחק. כבר בדקה ה-60 אריק אמר לי שאנחנו לא מנצחים פה. אמרתי לו 'עזוב אותך משטויות', אבל הוא צדק.

"אי אפשר לתרץ את איבוד הנקודות בגלל מה שקרה עם הקבוצה השבוע. עובדה שבהתחלה נראינו טוב והבקענו. לא ברור מה קרה לנו במחצית השנייה, אבל אין מה לעשות חוץ מלהמשיך הלאה. נחזור להתאמן וננסה לנצח במשחק הבא".

לביא: "הראנו אופי"

מאמן קרית שמונה, אלי כהן, אמר בסיום: "במחצית הראשונה לא הגיע לנו. בית"ר פתחה כמו שהיא יודעת טוב את המשחק. התעשתנו במחצית והסברתי לשחקנים שאין מה להפסיד. רעננתי את ההרכב, היינו בעדיפות קלה והצלחנו להבקיע פעמיים. עדיין יש לנו הרבה עבודה לעשות. המשחק שלנו לא שוטף ולא קולח, אך לאט לאט אנחנו מרגישים שיפור גדול. יש לנו כוונה לצרף עוד זר ואני מקווה שנשלים את זה עד שבוע הבא".

כובש שער השיוויון הדרמטי, יניב לביא: "דווקא במחצית הראשונה לא שיחקנו טוב ואחרי זה, למרות התוצאה, האמנו. אני מאוד שמח שלקחנו נקודה, אבל אנחנו עדיין במצב לא טוב. אני מקווה שנביא בשבוע הבא שלוש נקודות במשחק הבית שלנו. לא היה לנו משחק כזה גדול, כי אנחנו עוד צריכים להשתפר. אני שמח שאחרי זה היה אופי וכדורגל יותר טוב".

על השפעת המצב המלחיץ בצפון, סיפר לביא: "אני לא יודע אם יש קשר בין הקטיושות ליכולת שלנו. לדעתי זה לא השפיע על המשחק. אנחנו עדיין במצב לא טוב, יש לנו משחק נגד מכבי פתח תקוה, שבו אנחנו צריכים לקחת שלוש נקודות ולהמשיך לכיוון מרכז הטבלה".

השחרור הבינלאומי של קשר נבחרת גאבון, פול קסאני, הגיע למשרדי ההתאחדות לכדורגל רק ביום שישי אחר הצהריים, ועל פי התקנון הוא לא היה רשאי לשחק בטדי. קסאני יערוך הופעת בכורה בליגה במדי הקבוצה בשבוע הבא מול מכבי פתח תקוה בבית.

אלי כהן, שלאורך השבועיים האחרונים אמר כי לחלוץ ירו בלו יש חלודה, וכי בכושרו הנוכחי הוא יכול לשחק רק מחצית אחת, הפתיע כאשר העלה את החלוץ בהרכב, לאחר היעדרות בת שמונה חודשים עקב פציעה קשה. בלו שיחק 72 דקות וזכה למחמאות על יכולתו. מחר יקבלו שחקני קרית שמונה יום חופשי, וביום שני יקיימו אימון בשפיים, לקראת משחק רבע גמר גביע הטוטו ביום שלישי, מול בני סכנין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully