וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר סכנין: "חבל שהשחקנים לא נלחמו כמו שההנהלה נלחמה"

יצחק סולומון

17.1.2009 / 17:54

יו"ר סכנין, חסן אבו סאלח, התאכזב מההפסד להכח. סגן מלך השערים בגאנה יגיע להיבחן בקבוצה. דהאן: "השחקנים היו לצידי השבוע"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

בבני סכנין משוועים לחלוץ והלילה אמור לנחות בארץ הגנאי אברהים בסיט, סגן מלך השערים בגאנה, שייבחן ביום שלישי במשחק רבע גמר גביע הטוטו מול קרית שמונה, ואם ירשים יוחתם. שחקנים בקבוצה מתחו הערב (שבת) ביקורת על משחק ההתקפה של הקבוצה, ואמרו: "גם אם היינו משחקים עוד שלוש שעות לא היינו מבקיעים שער".

"אנחנו מועמדים לירידה", הודה יושב ראש הקבוצה, חסן אבו סאלח, לאחר הפסד הבית להכח עמידר רמת גן (1:0). "הלוואי והשחקנים היו נלחמים על המגרש כמו שההנהלה נלחמה כדי שהמשחק יתקיים בדוחא. לצערי השחקנים לא נלחמו. אני מקווה שהם ילמדו מהמשחק הזה ובהמשך יחזרו לעצמם כי עם היכולת הזו לא נוכל להמשיך. אם לא ניצחנו את הכח ועוד בסכנין, אז המצב לא טוב. לפי היכולת שלנו אנחנו מועמדים לירידה. זה היה משחק על שש נקודות. חשבתי שהשחקנים יגלו יותר נחישות, אבל לצערי זה לא קרה".

בשבוע האחרון התעסקו בסכנין יותר במה שקורה מחוץ למגרש ולא בקטע המקצועי. היו"ר לא חושב שזו הייתה הסיבה להפסד: "השחקנים היו צריכים להתרכז אך ורק על המגרש. מגיעה מילה טובה לקהל. היו שחשבו שיהיו דברים לא ספורטיביים, אבל הוכחנו שאנחנו חלק מהכדורגל הישראלי, המשחק עבר לשמחתי בשקט".

"התכוננו למשחק עם כל הכבוד הראוי ליריבה. הייתה שליטה מוחלטת שלנו במשחק, ללא מצב אחד. זה אומר הכל. ההגנה הטובה של הכח ניצחה", סיכם מאמן סכנין, אייל לחמן, את המשחק. "אנחנו קבוצה טובה, גם היום ראו שאנחנו משחקים כדורגל, אני מאמין שיהיה בסדר, אנחנו קבוצה ממושמעת ומסודרת, שמתאמנת בצורה טובה, לא נחפש תירוצים מחוץ למגרש. זה שהמשחק עבר בשקט לא מפתיע אותי. אני כבר הרבה שנים במשפחת סכנין".

"לצערי דווקא במגרש הביתי שלנו, בו צריך לתת לנו נקודות, השארנו את הנקודות להכח", אמר בלם סכנין, טל חן, "חבל כי זה היה משחק מאוד משמעותי עבורנו. חזרנו חודש אחורה, למרות שבפגרה עשינו עבודה טובה, עבדנו חזק, ולצערי שום דבר לא התחבר. קורים ימים כאלה, ונצטרך להשתפר בהמשך".

על האווירה במשחק אומר חן: "אפילו הכח הרגישו פה הרבה יותר טוב מאשר באצטדיונים אחרים. הם שמחו ושרו, קיבלנו אותם יפה, והגיע הזמן לעשות סוף לסיפור. הכל בסכנין בסדר, הכל מתנהל כשורה, נכון שבהתחלה פחדתי להגיע, זה בגלל שאני חדש פה, מהר מאוד הבנתי שאני לא צריך לייחס חשיבות לדברים מסוימים, קיבלו אותנו בצורה פנטסטית".

ראש העיר סכנין, מאזן גנאים אמר: "מבחינה ספורטיבית המאמץ שלנו לשחק בדוחא השתלם. כולם ראו איך הקהל התנהג למופת, מבחינה תרבותית, מגיע להם ציון 10. על כר הדשא היינו אפסים, הקבוצה הטובה ניצחה, זו שרצתה יותר את הנקודות, ואני מאחל להם הצלחה בהמשך".

גנאים לא שכח לעקוץ את ההתאחדות לכדורגל ואמר: "אני לא מבין את ההחלטה הראשונית של ההתאחדות לא לקיים את המשחק בדוחא. המשטרה רצו לקיים את המשחק בסכנין והם קיבלו החלטה נכונה. בהתאחדות יצטרכו לחשוב פעמיים על כל החלטה שייקחו בעתיד. כולם יצטרכו לתת ציון גבוה לעיר סכנין ולקהל של בני סכנין".

דודו דהאן: "השחקנים היו לצידי וככה זה במשפחה"

"הייתה קבוצה שעבדה היום קשה על המגרש ולקחה שלוש נקודות", סיכם מנג'ר הכח, דודו דהאן, את המשחק והוסיף: "השחקנים היו לצידי וככה זה במשפחה. במהלך השבוע היה אי שקט בהכח, ביודעין או שלא ביודעין, התקשורת נפלה למערבולת הזו, מי שנפל למלכודת הייתה סכנין, הם שילמו על זה ביוקר. היום זה היה משחק שהיינו חייבים לנצח. הגענו למשחק חוץ לא פשוט, מגרש שקבוצות גדולות מאיתנו השאירו כאן נקודות. שיחקנו כמו שצריך, ואנחנו כבר מסתכלים קדימה, לעבר מכבי תל אביב בשבוע הבא".

בחדר ההלבשה של הכח הייתה שביעות רצון. "הכנו את שעורי הבית היטב. הניצחון מגיע לדודו דהאן", פרגנו השחקנים. כובש השער, אביב חדד: "אנחנו מאמינים בסיכויים שלנו להישאר בליגה. אם לא היינו מאמינים היינו מפסיקים להגיע לאימונים. אנחנו לא המועמדת הבטוחה לירידה כמו שהתקשורת אומרת, ואנחנו נוכיח את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully