וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרודן מחוץ לטמפה ביי, ספאגנולו בראמס

18.1.2009 / 1:15

הבאקנירס פיטרו את מאמנם בשבע השנים האחרונות, ויחד אתו גם ה-GM ברוס אלן. מתאם ההגנה של הג'איינטס בחר בסט. לואיס

ב-2002 הגיע ג'ון גרודן לטמפה ביי ומייד הצעיד את הבאקנירס לזכיה היסטורית בסופרבול. מאז פתחו וסגרו הרבה מועדונים בייבור סיטי, וגרודן לא הצליח לשחזר את ההישג. הכישלון האחרון של הבאקנירס, שכלל התמוטטות מוחלטת, ארבעה הפסדים רצופים בדצמבר והדחה מהפלייאוף, עלה להנהלה על העצבים והלילה (בין שישי לשבת) קיבל המאמן הודעה על סיום דרכו במועדון, יחד עם ה-GM ברוס אלן.

"לעולם נהיה אסירי תודה לג'ון על שהביא לנו את הזכיה בסופרבול, ואנחנו מעריכים גם את ברוס על תרומתו למועדון", מסר ג'ואל גלייזר, אחד מיושבי הראש של הקבוצה. "לאחר התייעצויות רבות החלטנו כי זה יהיה הצעד הנכון ביותר עבור המועדון".

גרודן סגר שבע שנים בבאקנירס ומאזנו בקבוצה הוא 57:60. הוא הביא אותה לפלייאוף רק פעמיים בשש השנים האחרונות, כשבשתיהן עפה הקבוצה כבר בשלב הויילד קארד. הוא היה למאמן הצעיר ביותר שזכה בסופרבול, כשהבאקנירס הביסו את אוקלנד 21:48 ב-2002. אלן עבד במועדון חמש שנים ולא היה חלק מאותה זכיה. מי שיחליף את גרודן הוא ראחים מוריס, שלאחרונה קיבל קידום מתפקידו כמאמן ההגנה האחורית להיות מתאם ההגנה במקום מונטה קיפין שעזב לקבוצת המכללות של טנסי.

סטיב ספאגנולו, מתאם ההגנה של הג'איינטס שהיה מבוקש על ידי קבוצות רבות בליגה, בחר לבסוף בסט. לואיס. ספאגנולו חתם על חוזה של 11.5 מיליון דולר לארבע שנים. במהלך כהונתו בג'איינטס הצליח לעצב הגנת עילית והיה אחד האחראים הראשיים לזכיה בסופרבול בשנה שעברה, אחרי 14:17 על הפטריוטס. לפני ניו יורק עבד כעוזר מאמן הגנה בפילדלפיה.

עדכון ראשון: 17.1.09, 1:17

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully