וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טומלינסון וסן דייגו מכינים את הקרקע לפרידה

16.1.2009 / 23:59

הצ'ארג'רס זימנו את הרץ לשיחה ועשויים לוותר עליו בעונה הבאה. בולדין ו-ווסטברוק ישחקו ביום ראשון, הג'טס שוב ראיינו את ספאגנולו

אף שחקן אינו חסין ב-NFL מפרידה כפויה מהקבוצה, גם לא לדניאן טומלינסון. מי שהיה בצוותא עם פייטון מאנינג וטום בריידי הכוכב הגדול של הליגה בעשור הנוכחי, עומד כנראה לקבל את המגף מסן דייגו.

טומלינסון, ה-MVP של הליגה ב-2006, רשם 11,760 יארד בריצה מאז החל את הקריירה המקצוענית בליגה ב-2001. בשמונה שנותיו בסן דייגו הוא לא ירד מ-1,000 יארד ריצה, אבל את העונה האחרונה סיים עם 1,110 יארד בלבד, המאזן הנמוך ביותר שלו בקריירה. בנוסף, מאז שהתמנה נורב טרנר למאמן הצ'ארג'רס, לפני עונת 2007, עברה הקבוצה לאוריינטציה אווירית יותר, וטומלינסון החל לקבל באופן קבוע פחות נשיאות.

כל הנתונים הללו, יחד עם העובדה ששכרו של LDT יגרום לצ'ארג'רס לעול של 8.8 מיליון דולר כנגד תקרת השכר בעונה הבאה, זימן הנשיא דן ספאנוס את השחקן למשרדו ביום חמישי האחרון. "דיברנו על הסיטואציה והסברתי את כל השיקולים שלנו", רמז ספאנוס על עזיבה אפשרית של השחקן, אבל הדגיש: "לא דיברנו על שום דבר ספציפי, אז אל תקפצו למסקנות".

לטומלינסון יש חוזה עד 2011, כשביוני הקרוב יהיה בן 30, שינוי קידומת שמפחיד מאוד רצים אחוריים, טובים ככל שיהיו. כמו כן, בשני הפלייאופים האחרונים הוא נפצע ולא היה פקטור מכריע בקבוצה, מה שעיצבן מאוד את סביבת הקבוצה וגם הוא הרגיש בכך. "לו הייתה לי מתיחה במפשעה הייתי משחק", התייחס השחקן לפציעה שהשביתה אותו, "כולם כאן יודעים את זה". בכל מקרה, סן דייגו מנסה להיזהר כדי לא ליצור את התדמית הרעה שיצרה בזמנו כשהודיעה לליינבקר הותיק ג'וניור סיאו שהוא מוזמן לחפש טרייד לאחר קריירה בת 13 שנים במועדון, בהן 12 בחירות לפרובול. בקבוצה זוכרים גם את השחרור של הסייפטי רודני הריסון לאחר עונת 2002. האחרון המשיך לניו אינגלנד והיה פקטור בזכיה שלה בסופרבולים של 2003 ו-2004.

סטטוס שחקנים לגמרי החטיבות: אנקואן בולדין, התופס של אריזונה שלא שיחק בקרוליינה, יפתח ביום ראשון מול פילדלפיה. בריאן ווסטברוק מהאיגלס התאמן ולמרות פציעה קלה ישחק גם הוא. סמארי רול, מגן הפינה של בולטימור שנפצע בניצחון על טנסי, לא ישחק בפיטסבורג והליינבקר טרל סאגס בסימן שאלה. הג'טס שוב ראיינו את סטיב ספאגנולו למשרת המאמן, אולם יחכו, כפי הנראה, עד שרקס ריאן יסיים את עבודתו השנה בבולטימור ואז יחליטו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully