וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים - קרית שמונה: לצאת ממעמקי המשבר

דור בלך ויצחק סולומון

16.1.2009 / 16:10

לאחת משבר בהנהלה, לשנייה משבר מקצועי. שתיהן תיפגשנה כדי לצאת לדרך חדשה. גאידמק העביר לקורנפיין מסר שהוא סומך עליו

אחד מהאנשים המקורבים ביותר לארקדי גאידמק בארץ הגיע הבוקר (שישי) לאימון המסכם של בית"ר ירושלים לקראת משחקה מול עירוני קרית שמונה (שבת, 19:30, שידור ישיר בספורט 1)והעביר לאיציק קורנפיין את המסר שהבוס מרוצה מעבודתו, סומך עליו וממשיך להפקיד את הקבוצה בידיו. לקורנפיין גם נאמר כי הצעדים להתייעלות אותם הוא מוביל לא נעלמים מעיניו של גאידמק. משה דדש ודניאל אזוגי, הסביר אותו גורם, לא יהיו חלק מהקבוצה, וכל הצעה לרכישת המועדון או להכנסת שותפים בבעלות, תעבור דרך שולחנו של קורנפיין שיחליט בעניין. עם זאת, בבית"ר עדיין מחכים לשמוע מגאידמק עצמו ולא דרך שליחים.

המאמן ראובן עטר ממשיך להתרשם מצמד החלוצים הנבחנים, איגו אוטגרי וניקולה ג'ורג'יץ. בבירה בודקים את האפשרות להחתים את שני השחקנים, שכן עלותם של השניים אינה גבוהה ולבית"ר מקום לשני זרים נוספים בסגל. בנוסף הוחלט לוותר על זימון זרים נוספים למבחנים בקבוצה עקב שביעות הרצון מהשניים. במידה ויוחתם רק אחד, הרי שלאוטגרי הניגרי עדיפות על פניו של ג'ורג'יץ הסרבי.

ראובן עטר מנסה לגרום לשחקניו להתרכז במשחק בלבד, ובאימון המסכם ביקש מהם להניח הכל בצד ולעלות למשחק כדי לנצח את המשחק במסגרת המחזור ה-16 של ליגת העל. "בכדורגל, זו התרופה הכי טובה להכל", הסביר להם. אלירן דנין צפוי להמשיך ולקבל את הקרדיט בעמדת המגן השמאלי, כפי שהיה לפני הפגרה. למרות שטרם החליט באופן סופי, עטר ככל הנראה יעלה במערך התקפי כשדריו פרננדס יהיה הקשר ההגנתי ביותר על כר הדשא. עידן ורד הצעיר, שהרשים מאוד במהלך האימונים ומשחקי האימון בפגרה, צפוי לערוך הופעת בכורה בהרכב ולפתוח במקומו של מיכאל זנדברג. לצידו בקישור יפתחו עידן טל ואבירם ברוכיאן, כשברק יצחקי ועמית בן שושן יהיו בחוד ההתקפה.

הרכב משוער: טברקו קאלה, כריסטיאן אלברז, שמעון גרשון, אריק בנאדו, אלירן דנין, דריו פרננדס, עידן טל, אבירם ברוכיאן, עידן ורד, עמית בן שושן, ברק יצחקי.

בלו חוזר אחרי שמונה חודשי היעדרות

עירוני קרית שמונה עברה בפגרה מתיחת פנים, בתקווה שאוהדי הקבוצה יראו קבוצה חדשה, זו שתזכיר להם את העונה שעברה, ולא זו שמזכירה את פתיחת העונה הנוכחית. שחקניו של אלי כהן יוצאים למשחק חוץ קשה מול בית"ר ירושלים באצטדיון טדי. "המטרה היא לחזור עם תוצאה טובה מטדי", אמרו בקריה.

לרשותו של כהן, יעמדו שני שחקני הרכש מהפועל תל אביב, דני בונדר ועידן סרור, הקשר הפרואני מיגל סבסקו וכן החלוץ ירו בלו, שחוזר מפציעה קשה לאחר שמונה חודשי היעדרות. בלו לא צפוי לפתוח בהרכב. בקריה אומרים כי הוא כשיר למחצית אחת בלבד, והוא צפוי להשתלב במחצית השנייה. לעומת זאת, אוהדי הקריה יצטרכו להתרגל לעובדה שהקשר עבאס סואן והחלוץ עדן בן בסט כבר לא נמצאים בקבוצה. בקריה עדיין מחפשים חלוץ זר נוסף כדי לפתור את הבעיה הקשה של הקבוצה בכיבוש שערים.

בקריית שמונה נלחצו מעט השבוע, כאשר ביום רביעי התעוררה העיר לקול אזעקות, שבישרו על נפילת קטיושות שנורו מדרום לבנון. שחקנים בקבוצה, במיוחד החדשים, הודו כי נלחצו מהמצב, אולם השקט ביומיים האחרונים החזיר אותם לשגרה ואפשר להם להתרכז במשחק.

אלי כהן קיים ביום שישי את האימון המסכם באזור המרכז, ואת הלילה יעשו שחקני הקריה בבית מלון בבירה, שם יתכוננו למשחק. המאמן כהן הזהיר את שחקניו, ואמר להם כי יש לתת כבוד לבית"ר ירושלים. "הם עדיין הדאבליסטים, יש להם חומר שחקנים מהטובים בארץ", אמר לשחקנים. בקריית שמונה קיוו עד הרגע האחרון לקבל את השחרור של קשר נבחרת גאבון, פול קסאני, אך הוא לא הגיע וקסאני, שנמצא בהליך משפטי מול קבוצתו הגאורגית, לא ישחק בטדי.

הרכב המשוער: דני עמוס, דני בונדר, יניב לביא, סאלח חסארמה, חייר ספדאס, יובל שבתאי, עידן סרור, מיגל סבסקו, גיא צרפתי, עומר פרץ, יובל אבידור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully