וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת - מכבי חיפה: "בואו ננצח את רוני לוי"

16.1.2009 / 15:00

שחקני מכבי חיפה מחכים למפגש עם מאמנם לשעבר ומכבי פ"ת (ש', 17:15, ספורט 1). לוי מצידו הזהיר את שחקניו החדשים מבוקולי שיפתח

"אל תנסו לעבור דרך בוקולי, דרך הצד שלו הכי קשה", כך הזהיר מאמן מכבי פתח תקוה, רוני לוי, את שחקניו באימון שערכה היום (שישי) הקבוצה, לקראת מפגשה עם מכבי חיפה. "רפאלוב לא תמיד סוגר, אבל הוא ויניב קטן, יחד עם בירם כיאל, הם השחקנים המסוכנים", הזהיר לוי את שחקניו. לוי הקרין לשחקניו קלטת של ליברפול ואת המשחק הראשון בו ניצחה חיפה את פתח תקוה (1:3).

על פי האימון המסכם שלושה שחקני מפתח מחוץ להרכב: שחקן ההתקפה עומר דמארי, המגן קובי גנון (סובל ממתיחה בשריר) והקשר לירן כהן. טל בן חיים, נאור פסר ועומר בוקסנבוים תורגלו בהרכב, כאשר שני השחקנים הקדמיים ישחקו בכנפיים.

שחקן ההגנה, מג'ד יונס, נפרד היום מהשחקנים ועזב את הקבוצה באופן סופי. יונס צפוי להצטרף להפועל אשקלון, מוליכת הליגה הארצית.

הרכב מכבי משוער: אוהד כהן, אסימעיל עמאר, בובאן גרנצ'ארוב, מוראד מגמאדוב, נאור פסר, סירמנה דמבלה, סולי צמח, עומר בוקסנבוים, טל בן חיים, פאבלו בסטיאניני, ליאור אסולין

אייל גולסה יפתח על הספסל

במכבי חיפה דרוכים לקראת המשחק והמפגש עם המאמן לשעבר, רוני לוי. מספר שחקנים התבטאו היום (שישי) באימון הבוקר בחדר ההלבשה כי הם מאוד היו רוצים לנצח את לוי. אחד השחקנים הבכירים אמר לחבריו: "בואו נעלה למשחק וננצח את רוני לוי". לדברי שחקנים, הדברים הללו מעידים על הרצון העז של כמה משחקני הקבוצה לנצח את המאמן לשעבר.

בנוסף, השחקנים שוחחו גם אתמול במהלך ארוחת הגיבוש שנערכה לקראת המשחק על המפגש המסקרן. אחד השחקנים אמר: "אם לא נתרכז ברוני לוי אלא במכבי פתח תקוה, ננצח את המשחק".

אלישע לוי תרגל אתמול את הבלם ליאוניד קרופניק בהרכב לא מתכוון לשנות את ההחלטה. שי מימון יפתח על הספסל, כמו גם אייל גולסה הצעיר. גוסטבו בוקולי יפתח בהרכב במקומו של גולסה. בחוד ההתקפה יפתח ת'מבינקוסי פנטאני, כשמאחוריו ישחקו ליאור רפאלוב ויניב קטן, שנעדר ממשחק גביע הטוטו מול הפועל תל אביב בשל מחלה.

הקשר הצעיר, ישראל זגורי, ייכלל גם מחר בסגל הקבוצה. זאת מאחר ובדקות המעטות ששיחק בגביע הטוטו הפגין ביטחון. במועדון מאמינים שזגורי, שכבש בדו קרב הפנדלים, הוא שחקן מבטיח. אלישע לוי אמר לאחרונה לשחקנים כי ייתן לזגורי הזדמנות, כמו ליתר הצעירים, כחלק ממדיניות המועדון.

הרכב משוער: ניר דוידוביץ'; אלון חרזי, דקל קינן, ליאוניד קרופניק, פיטר מסיללה; בירם כיאל, ג'ון קולמה, גוסטבו בוקולי, ליאור רפאלוב, יניב קטן; ת'מבינקוסי פנטאני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully