וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרשון: "אין תירוצים להפסד הזה"

מאמן מכבי תל אביב מיעט במילים אחרי התבוסה למלאגה. כספי: ”הם שלטו ולא הצלחנו להתקרב”, בארסה, טאו או צסק”א יוגרלו עם מכבי

מכבי תל אביב נהנתה עד עכשיו מטיולי אחר צהריים קלילים, בעיקר במשחקי הגומלין של הסיבוב הראשון, אך מעכשיו היא תיאלץ להילחם בכל משחק על הזכות להעפיל לשלב הבא מהטופ-16 ותזכה להגרלה לא קלה בלבד לאחר התבוסה הערב שספגה מול מלאגה (92:69).

כתוצאה מהמקום השלישי שבו סיימו הצהובים, הם ידורגו בהגרלה שתתקיים ביום שני (14:00 בצהריים) בדרג השלישי, בו נמצאות גם פנאתיינייקוס, פנרבחצ'ה/אולקר ומילאנו, אותן היא לא יכולה לפגוש. אלא שאחת מהקבוצות שסיימו ראשונות את בתיהן: ברצלונה, טאו ויטוריה או צסק"א מוסקבה, תפגוש את מכבי כבר בשלב הבא.

הדרגים הסופיים:

דרג ראשון - מלאגה, ברצלונה, טאו ויטוריה וצסק"א מוסקבה.

דרג שני - אולימפיאקוס, סיינה, רומא וריאל מדריד.

דרג שלישי - מכבי תל אביב, פנאנתינייקוס, פנרבחצ'ה/אולקר ומילאנו.

דרג רביעי - ציבונה זאגרב, פרוקום סופוט, אלבה ברלין ופרטיזן בלגרד.

כספי: "כשהתחלנו להגיב, זה היה מאוחר מידי"

בתום המשחק שררה אכזבה רבה לא רק מהתוצאה הרעה אלא גם מהיכולת החלשה שהפגינה הקבוצה. "לא שיחקנו טוב היום, זה ברור", הודה יניב גרין, שקלע שלוש נקודות, לוואלה! ספורט. "היה נראה גם שאנחנו קצת עייפים. מגיע כל הכבוד למלאגה, כי הגיע להם לנצח אותנו.

"אין הרבה דברים חיוביים לקחת מהמשחק הזה כי היו לנו לא מעט טעויות. הפסדנו, אבל אנחנו מסתכלים קדימה אל ההגרלה של הטופ-16 בשבוע הבא. נראה מה נקבל ואז נחשוב הלאה. אנחנו לא מצפים לשום דבר מההגרלה, מה שייצא ייצא".

עומרי כספי, שדווקא קלע 13 נקודות והיה אחד היסודות היציבים אצל הצהובים, סיכם: "זה משחק לא טוב שלנו, הם פתחו בסערה. ניסינו לחזור כמה פעמים, התקרבנו לשמונה או עשר הפרש, אבל לא הצלחנו להתקרב יותר מזה. הם שלטו במשחק ולא הצלחנו להתקרב אליהם. עכשיו אנחנו מסתכלים קדימה.

"מלאגה שיחקה חזק מאוד, לחצה על הכדור, לא הגבנו והיינו צריכים להגיב מוקדם יותר. כשהתחלנו להגיב, זה היה מאוחר מידי". על ההגרלה ביום שני אמר: "אנחנו לא מפחדים מאף קבוצה, אנחנו קבוצה טובה. אנחנו צריכים לחשוב לאן אנחנו רוצים להגיע העונה ולהגיע לשם".

פיני גרשון, מאמן מכבי תל אביב: "ברכות למלאגה על משחק טוב. הייתה להם פתיחה חזקה והצלחנו לקזז את ההפרש קצת, אבל אז פספסנו זריקות קלות ולא הצלחנו להתרגל לקצב של מלאגה. אין תירוצים להפסד הזה, מכיוון שמלאגה שיחקה טוב מאוד. אני מאחל להם בהצלחה בשאר הטורניר".

ליאור אליהו: "אני לא יכול להסביר מה קרה לנו בתחילת המשחק. הרבע הראשון הכריע את המשחק. לאחר מכן היו לנו דקות קשות בניסיון לחזור, למרות שהיו לנו דקות של מומנטום חיובי. הערב זו לא הייתה ההופעה הרגילה שלנו".

רנסס: "לסיים במקום הראשון זה פנטסטי"

במלאגה כמובן חגגו לא רק את הניצחון, אלא את המקום הראשון בבית, שיעניק להם הגרלה נוחה בהמשך. אאיטו רנסס, שהשלים ניצחון כפול על מכבי תל אביב, אמר בסיום: "ניסינו ליצור הפרש גבוה מהפתיחה עם בחירת זריקות טובה. לאחר מכן הייתה לנו בעיה עם ההגנה שלהם ובחלק מהדקות היה לנו קשה לשחק מולם.

"אחרי הכל הקבוצה שיחקה טוב מאוד, היינו טובים יותר מקבוצה טובה כמו מכבי תל אביב, ולכן אנחנו צריכים להיות מרוצים עם זה. לסיים במקום הראשון זה פנטסטי מאחר והיו לנו משחקים טובים. הקבוצה סיימה את הפרק הזה עם ציפיות גבוהות, אבל זה רק אומר שעלינו לטופ-16. עכשיו אנחנו צריכים לחכות להגרלה ולהיות כמה שיותר צנועים".

ברני רודריגז, שקלע רק שתי נקודות, אמר: "הייתה לנו פתיחה יוצאת מן הכלל, שיחקנו טוב מאוד עם הגנה טובה. אחרי זה האטנו, אבל זה טבעי. הקבוצה שיחקה קרוב למושלם נגד מכבי, פינאליסטית השנה שעברה, מה שמוסיף הרבה ערך לניצחון הזה". על ההגרלה הצפויה לקבוצתו אמר: "לא איכפת לי איזו יריבה נפגוש בטופ-16. המטרה שלנו היא לסיים באחד משני המקומות הראשונים ולהגיע לרבע הגמר".

קרלוס קבזאס: "אני שמח מאוד. ניצחנו את אחת הקבוצות הגדולות באירופה, ניסינו לסיים ראשונים וזה הדבר הכי חשוב. אני מרגיש יותר ויותר טוב עכשיו אחרי שהתגברתי על הפציעה. יש לי מעט זמן לנוח. אנחנו צריכים לראות אילו קבוצות נפגוש בטופ-16 ולהתמקד בליגה הספרדית עד שהיורוליג חוזר לפעולה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

ינאקיס: "מצטערים על ההופעה ומבקשים סליחה מהאוהדים"

"אני לא יודע מה לומר על המשחק שלנו", אמר בסיום משחק ההפסד ללה מאן הצרפתית 68:78 מאמנה של אולימפיאקוס, פאניוטיס ינאקיס, שיוגרל מהדרג השני. "לא הופענו למשחק. אנחנו מצטערים על ההופעה שלנו ומבקשים סליחה מהאוהדים. רק עבודה קשה תוביל אותנו לאן שהקהל שלנו רוצה שנגיע. אבל אנחנו נלמד את הלקח מהמשחק הזה".

גארד הקבוצה תיאו פפאלוקאס אמר בסיום: "לא היה ללה מאן מה להפסיד. לא היינו מרוכזים בכלל במשחק. אנחנו חייבים להיות מרוכזים בשלב הבא. עלינו מהמקום השני ונחכה לראות מה יהיה בהגרלה. ננסה ללמוד להבא מהטעיות שלנו".

ציבונה זאגרב נוצחה בחוץ על ידי אבלינו האיטלקית 79:75, אבל כבר הבטיחה את עלייתה לפני כן. הקבוצה הקרואטית עלתה מהמקום הרביעי בבית של מכבי. ולאימיר פרסוביץ', מאמן הקבוצה, אמר בסיום: "היה לי חשוב לשלב את השחקנים החדשים, רונו שונדוב ואלן אנדרון בקבוצה. שלב הטופ 16 הוא שלב קשה עבור כל קבוצה, אנחנו חייבים לנסות ולהיות טובים שם".

אנדרסון אמר בסיום: "עכשיו אנחנו צריכים להתכונן לשלב הטופ 16. הקבוצות כעת הרבה יותר חזקות וטובות. כדי להתמודד איתן אנחנו חייבים לשחק בקצב טוב. אני מחכה לאתגר הזה בקוצר רוח".

קבוצה נוספת שעלתה לשלב הבא מהמקום הראשון בבית ג' היא טאו ויטוריה, לאחר שגברה בביתה על חובנטוד בדאלונה 83:91. "הצלחנו לסיים במקום הראשון בבית, וכעת כל שנותר לנו זה לראות האם ההגרלה תאיר לנו פנים או לא", אמר בסיום מאמן הקבוצה דושקו איבאנוביץ'. "רצינו להיות במקום הכי גבוה שאפשר והשגנו את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully