וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

40 מיליון סיבות שיוקיליס יישאר

15.1.2009 / 22:27

בוסטון האריכה את חוזהו של קווין יוקיליס בארבע שנים, תמורת 40 מיליון דולר. פוסאדה רוצה לשחק בוורלד קלאסיק, היאנקיז לא מתלהבים

עדיין תחת השפעת הכישלון להחתים את מארק טשיירה, בוסטון לא לקחה סיכונים מיותרים והשאירה בשורותיה את קווין יוקיליס. יוק האריך את חוזהו ברד סוקס, וישתכר 40 מיליון דולר בארבע שנים. בכך נמנעו הצדדים מהליכה לבוררות, שעלולה הייתה להפריד ביניהם.

שתי הצעות לשינוי חוקי הליגה עברו ברוב קולות על ידי בעלי הקבוצות. הצעה משמעותית שעברה היא לקבוע כי כל משחק מיני-פלייאוף שיקבע את העליה וכל משחק פלייאוף שיופסקו במהלכם, ייקבעו כ"משחקים מושהים". כידוע, החוק הגורף בבייסבול אומר שאם עברו 4.5 אינינגים ומעלה, המשחק הופך לרשמי, אולם בוורלד סירייס האחרון הופסק המפגש בין טמפה ביי לפילדלפיה במהלכו במצב של שיוויון, כשיתרון של אחת הקבוצות יכול היה לגרום לאי נעימות גדולה. בנוסף, לא תקבע הטלת מטבע את הביתיות של קבוצות שסיימו במאזן שווה לקראת הפלייאוף, אלא קריטריונים ספורטיביים.

שחקן אחר שהיה ברד סוקס בשנה האחרונה, המגיש ברתולו קולון, חתם בשיקגו וייט סוקס, בשורותיה שיחק ב-2003, תמורת מיליון דולר לעונה. סן דייגו מעוניינת בשורטסטופ דייויד אקשטיין, ששיחק בעונה שעברה בטורונטו. היאנקיז מנסים להטיל וטו על הליכה של חורחה פוסאדה לשחק בוורלד בייסבול קלאסיק. פוסאדה בן ה-37 עבר ניתוח במהלך העונה שעברה בכתפו, ורצונו לשחק בנבחרת פורטו ריקו לא מתקבל בעין יפה בברונקס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully