וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ים שוורץ מאמן דטרויט

15.1.2009 / 22:58

הליונס מינו את מי שהיה מתאם ההגנה של טנסי בשמונה השנים האחרונות. פיולי ייפגש עם אדוארדס, עדיפות בג'טס למינוי רקס ריאן

עשן ההריסות עדיין מיתמר מעל דטרויט. רק לפני שלושה שבועות קבעו הליונס שיא שלילי של עונה בת 16 משחקים ללא ניצחונות, פיטרו את רוד מארינלי ויצאו לחפש מאמן שיוציא אותם לדרך חדשה. הם מצאו אותו היום (חמישי), כשהחתימו את ג'ים שוורץ, מתאם ההגנה של טנסי.

הליונס ראיינו את שוורץ פעמיים בשבועות האחרונים, אבל בשל העובדה שהטייטאנס היו בפלייאוף הוא לא נתן את הסכמתו עד להדחה. הוא היה מתאם ההגנה של טנסי מ-2001, והחל את עבודתו בליגה כאיש מחקר של ביל בליצ'יק, כשזה אימן באמצע שנות ה-90 בקליבלנד. ב-2005 היה שוורץ מועמד למשרת המאמן הראשי של סן פרנסיסקו, אך הפסיד לבסוף למייק נולאן. הוא נודע בהגנה הרצחנית שלו נגד הריצה, ומה שבטוח הוא שיותר נמוך מהמאזן של הליונס היום הוא כבר לא יירד.

סקוט פיולי, ה-GM החדש של קנזס סיטי, ייפגש עם הרמן אדוארדס וישמע את תוכניותיו לפני שיחליט אם האחרון ימשיך כמאמן הקבוצה. נכון לעכשיו נראה כי פיולי ייפרד מאדוארדס לשלום, כשנראה שהעדיפות היא למתאם ההגנה של מיאמי, פול פסקוואלוני.

גם הג'טס מחפשים מאמן, והם מחכים לסיום דרכה של בולטימור בפלייאוף, כנראה כדי להחתים את מתאם ההגנה של הרייבנס, רקס ריאן. אם זה יקרה, צפוי מתאם ההתקפה של הקבוצה בריאן שוטנהיימר לעזוב.

מארק סאנצ'ז, הקוורטרבק של USC, החליט לצאת לדראפט הקרוב לאחר שנת הג'וניור (השנה השלישית בקולג'), כשיחד אתו ייצא מת'יו סטאפורד, הקוורטרבק של ג'ורג'יה. השניים הודיעו שינסו את מזלם לאחר הודעותיהם של טים טיבו וסאם בראדפורד, הקוורטרבקים ששיחקו בגמר המכללות, כי יישארו לשנה רביעית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully