וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דדש: "אחכה בסבלנות להודעת גאידמק"

דור בלך

15.1.2009 / 21:10

אחרי ההכרזות על כך שהוא נשיא המועדון, החליט דדש להמתין להודעה שיוציא הבעלים. גורם בבית"ר: "ממשיכים לעבוד כאילו דבר לא השתנה"

בית"ר ירושלים, ביום שאחרי הפצצה שהטיל איציק קורנפיין, מנסה להתנהל כרגיל. העבודה התרכזה בעיקר בחיזוק הקבוצה בחלוץ נוסף ובחיפוש שחקני חיזוק למחלקת הנוער בעונה הבאה. במשרדי האגודה בגבעת שאול ניסו לשדר עסקים כרגיל ולא התייחסו בכלל לפרשה. גורם בבית"ר סיפר כי "מה שהיה היה, מבחינתנו זו פארסה שנגמרה ואנחנו ממשיכים לעבוד כשאיציק הוא היו"ר ושום דבר לא השתנה".

אלא שמשה דדש, שבינתיים החליט לחזור בו מהכרזותיו על כך שהוא נשיא המועדון על פי החלטת גאידמק, עדיין מלא באמונה כי ישוב לעמדת כוח בקבוצה, ותולה את תקוותיו בגאידמק. "ביום ראשון גאידמק אמור להודיע בדיוק מה קורה", סיפר דדש. "אני מאמין שיהיה בסדר, אבל עד אז שום דבר לא ישתנה, אני מחכה בסבלנות. אתחיל לעבוד רק אחרי שארקדי יודיע על כך".

בינתיים בצל הפרשה המשיך ראובן עטר להכין את קבוצתו למשחק מול קרית שמונה בשבת. את האימון היום ערכו שחקני בית"ר באיצטדיון טדי. איגו אוטגרי הנבחן לא התאמן עקב כאבי בטן מהם סבל במהלך הלילה. הסרבי ניקולה ג'ורג'יץ' התאמן ונראה חד יותר מבאימונים קודמים. ההחלטה לגבי מי מהם יוחתם תתקבל בשבוע הבא, כשנכון לעכשיו אוטגרי מועדף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully