וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכח עמידר רמת גן צירפה את ז'וסלן מאייבי

דור בלך

15.1.2009 / 18:03

השוער הקמרוני, שנבחן בשורות נועלת הטבלה בתחילת העונה ובהמשך גם באשדוד, יוכל לשחק בשבת. גם תומר חליבה ותמיר פור עברו בבקרה

הכח עמידר רמת גן מגיעה עם סגל משודרג למשחקה הראשון מאז הפגרה, מול בני סכנין בשבת. נועלת הטבלה הודיעה היום (חמישי) על החתמתו של השוער ז'וסלן מאייבי עד לסיום העונה. הקמרוני נבחן בקבוצה כבר בתחילת העונה, אך בסופו של דבר הועדף רוברט באדג'י על פניו. החודש נבחן מאייבי גם במ.ס. אשדוד, אבל גם שם לא התרשמו והכח חזרה לתמונה וזכתה בשירותיו.

ראשי הכח הזדרזו והעבירו את השוער בבקרת התקציבים. יחד איתו עברו בבקרה גם חוזיהם של המגן תומר חליבה, ששוחרר לפני כחודש מבני לוד, ושל תמיר פור, שנפצע בתחילת העונה וכעת חוזר למגרשים. חליבה, בדומה למאייבי, נמצא בתוכניות ההרכב של המנג'ר דודו דהאן.

השוער ניל אברבנל, שצפוי לאבד את המקום בהרכב, עשוי לבקש שחרור מהקבוצה. במידה וכך יקרה, במועדון לא יעמדו בדרכו. בימים האחרונים פנו אנשי הכח להפועל חדרה, במטרה לצרף את השוער נמרוד כהן כגיבוי, אך הקבוצה מליגה א' דרום סירבה בשל מאמצי העלייה שלה לליגה הלאומית (רחוקה ארבע נקודות מהמקום הראשון, ממנו מעפילים לליגה השנייה). בהכח יבחנו שוב את האופציה של כהן בסיום העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully