וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרופניק ובוקולי תורגלו בהרכב לקראת מכבי פ"ת

15.1.2009 / 17:54

הבלם אמור לפתוח בהרכב מכבי חיפה למרות היכולת הטובה של מימון, הקשר אמור לחזור להרכב. הקבוצה תצא לארוחת גיבוש מיוחדת

מכבי חיפה ערכה היום בצהריים (חמישי) אימון נוסף כהכנה לקראת המשחק המסקרן בשבת מול מכבי פתח תקווה והמאמן לשעבר, רוני לוי. מהאימון עולה כי הבלם לאוניד קרופניק יפתח בהרכב, זאת לאחר התלבטויות רבות, בעיקר לנוכח היכולת הטובה שמציג הבלם שי מימון. בעמדת המגן הימני יפתח אלון חרזי, ואילו אייל משומר ימתין להזדמנות על הספסל.

הקשר גוסטבו בוקולי, שחזר להרכב מול הפועל תל אביב בגביע הטוטו לאחר שני משחקים רשמיים שבהם לא פתח בהרכב, קיבל את גופיית ההרכב באימון והוא אמור לפתוח. יניב קטן החולה מתאושש ויפתח בחוד של הירוקים. מחר יתקיים האימון המסכם ורק אז ייקבע באופן סופי מה יהיה ההרכב הפותח. ההערכה בחיפה היא שההרכב שתורגל היום יהיה אכן ההרכב הפותח.

לחיפה יש מזל רב שהשוער שלה, ניר דוידוביץ', כשיר למשחק, בעיקר משום ששוער המשנה, אמיר אדרי, עדיין חולה וכנראה שלא ייכלל בסגל. השוער השלישי, גד עמוס, צפוי להחליפו על הספסל. "מי שהפך את המשחק הזה לסקרן הוא בעיקר אתם, התקשורת", אמר אלישע לוי לפני האימון. בחיפה מנסים לצנן את האווירה לקראת המפגש מול לוי.

הבלם אנדרסון ווסט, שפתח במשחק גביע הטוטו, ממשיך להתאמן עם הקבוצה ויצפה במשחק מול מכבי פתח תקווה, אך כנראה שההחלטה לגביו לא תתקבל עד המשחק, אלא רק במשחק אימון שאמור להתקיים באמצע השבוע הבא בכפר גלים.

לאחר האימון הודיע הצוות המקצועי לשחקנים שבניגוד לאימוני סוף השבוע המסורתיים בהם הקבוצה הייתה נשארת לאכול במתקן האימונים בכפר גלים, היא תצא לארוחת גיבוש במסעדה. שחקן בקבוצה התלוצץ ואמר: "כנראה שזו ארוחת גיבוש לפני רוני לוי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully