וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סואן מתרגש, גם סכנין

יצחק סולומון

15.1.2009 / 8:45

הקשר חוזר למועדון לאחר יותר משנתיים: "אני שמח לחזור הביתה". לחמן: "הוא ומאיר כהן יהיו המנהיגים. מי הקפטן? אני אחליט"

אוהדי בני סכנין מתכננים קבלת פנים חמה במיוחד לעבאס סואן, שצפוי לערוך בשבת הופעת בכורה מחודשת במדי בני סכנין, שתארח באצטדיון דוחא את הכח עמידר רמת גן. "ברור שאני מתרגש. סכנין זה הבית שלי ואני שמח לחזור הביתה", אומר סואן, "אני מקווה לגמול לכל אותם אנשים נפלאים שרצו לראות אותי חוזר לשחק בקבוצה". המאמן אייל לחמן מפרגן: "אני לא חושב שיש הרבה העברות שגורמות לכל כך הרבה אושר כמו ההגעה של עבאס לבני סכנין".

המאמן אייל לחמן, התייחס לסוגיית הקפטן, ברדיו קול רגע ואמר: "יש לנו שני מנהיגים על המגרש. מאיר כהן ועבאס סואן, וזה לא משנה מי משחק עם הסרט על היד או על הראש". כשנשאל אם הוא לא חושש שהמנהיגים ימשכו כל אחד לכיוון אחר, ענה: "אין לי בעיה שימשכו לכיוון - הכיוון שאני אחליט עליו".

בני סכנין לא תחתים ככל הנראה את החלוץ הפולני, רפאל בלצקי, המתאמן בקבוצה בשבוע האחרון. לחמן משווע לחלוץ שישחק לצידו של אובודו אוקוצ'ה, אבל הוא לא מצליח למצוא, בגלל המלחמה בארץ, וגם בגלל העלויות הגבוהות של חלוצים טובים. עמנואל בנאיני ברח חזרה להפועל פתח תקווה, הצרפתי כריסטוף קופל שוחרר. "הוא חלוץ עמוק מדי יחסית למה שאנחנו צריכים. הוא חלוץ טוב, אבל לא מתאים לנו", אומרים בסכנין על הפולני. לאור הקושי במציאת חלוץ זר, בסכנין לא פוסלים את האפשרות לוותר על זר חמישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully