וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת "חוקי המשחק": איפה הם היום?

יצחק סולומון

15.1.2009 / 9:40

היום לפני שנתיים החלה פרשת המכירות, לכאורה, שלא העלתה דבר. אושרי לוי ומאיר כהן מאיימים לתבוע, אבשלום נוריאל ירד למחתרת

בדיוק היום לפני שנתיים (15.1.07) התעורר עולם הכדורגל לתוך אחת הפרשיות הכי מסעירות בכדורגל הישראלי- פרשת חוקי המשחק, בה נעצרו על ידי המשטרה שחקנים ועסקני כדורגל. הכותרות דיברו על ניסיון להטיית משחקים, אבל עד עצם היום הזה לא הצליחה המשטרה להוכיח דבר, וספק גדול אם יוגשו כתבי אישום נגד המעורבים.

בין העצורים היו אבשלום נוריאל יושב ראש הפועל נצרת עילית, בלם קבוצתו עמי אזולאי, שוער הפועל כפר סבא אושרי לוי, שוער בני סכנין מאיר כהן, מאמן מכבי כפר כנא השאם זועבי וכן מספר עסקנים. שנתיים אחרי, ההר הוליד עכבר. אושרי לוי ומאיר כהן קיבלו כבר לפני מספר חודשים מכתב מהמשטרה בו התבשרו כי התיק נגדם נסגר מחוסר אשמה.

אושרי לוי, היום שוער אחווה עראבה, מוליכת טבלת ליגה א': "לאורך כל הדרך אמרתי שאני נקי ואני שמח שהצדק יצא בסופו של דבר. אמא שלי מכרה בית כדי לממן את ההגנה המשפטית שלי, ויהיו אנשים שיצטרכו לשלם על הנזק שנגרם לי".

מאיר כהן, שוער וקפטן בני סכנין: "מישהו שרבב את שמי לפרשה ומכאן הדרך למעצרי הייתה קצרה. אני יודע מי זה, ואני שוקל לתבוע אותו. לא אסלח לו על העוול שגרם לי, ועל כך שהצביעו על הילדים שלי בבית הספר, כאילו אבא שלהם פושע".

עמי אזולאי, היום קפטן עירוני הפועל עפולה מליגה א': "דיברתי עם עורך הדין שלי ואנחנו מחכים למכתב מהמשטרה שהתיק נגדי סגור. עד עצם היום הזה אני לא מבין על מה ולמה האשימו אותי. הסיפור הזה מאחורי ואני עם הפנים קדימה".

אבשלום נוריאל פרש בסיום אותה עונה מניהול נצרת עילית, ומאז לא התראיין לתקשורת. הוא שכר את שרותיה של אשת יחסי ציבור שמגיבה בשמו. רק בשבוע שעבר דרש ממנו ראש העיר נצרת עילית, שמעון גפסו, לשלם חוב של 820 אלף שקל מתקופתו למס הכנסה. נוריאל הגיב במכתב משלו כי ראש העיר הקודם, מנחם אריאב, הבטיח לו 3 מיליון שקל, אותם לא קיבל עד עצם היום הזה..

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully