וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הקהל יקבל אותי כמו אחרי הניצחון על צסק"א"

15.1.2009 / 9:22

רוני לוי מתכונן למשחק נגד האקסית: "אין ספק, יש פיקנטריה, אבל זה מכבי פ"ת נגד חיפה ולא רוני לוי נגדה". על התבטאות בוקולי: "היה לו מורה טוב"

"איך הקהל יקבל אותי? בדיוק כמו שהוא קיבל אותי אחרי הניצחון על צסק"א מוסקבה", כך אמר הבוקר (חמישי) מאמן מכבי פתח תקוה רוני לוי לוואלה! ספורט, לקראת המפגש הקרוב מול קבוצתו לשעבר, מכבי חיפה. כזכור, בעונה האחרונה ידעו יחסיו של לוי עם חלק מהקהל החיפאי עליות ומורדות ובפתח תקוה סקרנים לקראת קבלת הפנים שמכינים לו אוהדי חיפה, לאחר שזכה עם המועדון בעבר בשלוש אליפויות ברציפות ועלה איתה לשמינית גמר גביע אופ"א לאחר ניצחון 1:0 על צסק"א בפברואר 2007.

"אנחנו מארחים את הקבוצה שמובילה את הטבלה, קבוצה שהשיגה חמישה ניצחונות חוץ רצופים", אמר לוי. "מכבי חיפה זאת משוכה קשה מאוד, קבוצה מצוינת, אבל בבית שלנו אנחנו שואפים לנצח בכל משחק. מכבי פתח תקוה היא קבוצה עם מסורת ארוכה בליגת העל שלנו, אך מצד שני אנחנו מגיעים אחרי תקופה של שמונה משחקים ללא ניצחון. אני מקווה שאחרי הפגרה נפתח ברצף של הצלחות".

לוי התייחס לעובדה שהמשחק מרכז הרבה עניין. "אין ספק שיש פיקנטריה סביב המשחק הזה", הודה לוי, "יש כאן הרבה עניין. אבל בסופו של דבר זה משחק של מכבי פתח תקוה מול מכבי חיפה ולא של רוני לוי נגד מכבי חיפה. בסך הכל הייתי במכבי חיפה קרוב ל-17 שנה, מהם חמש שנים בקבוצה הבוגרת. ויש לי זיכרונות טובים משם, עם הרבה רגעים שמחים. אין ספק שאני רוצה לנצח".

על ההתבטאות של גוסטבו בוקולי אתמול, שאמר: "מה שהיה היה. רוני לוי לא המאמן שלי היום. חברים חברים, אבל עד המשחק", הגיב לוי בקצרה ואמר: "היה לו מורה טוב".

אתמול קנס המאמן את החלוץ פאבלו בסטיאניני על העימות עם החלוץ טל בן חיים במשחק האימון מול מכבי הרצליה. מספר שחקנים צעירים נלקחו בשבועיים האחרונים לשיחות אישיות. שחקן בקבוצה אמר: "רוני דרוך מאוד לקראת המשחק הזה. אין ספק שהניצחון חשוב לו, אבל צריך לזכור שהוא מקנה רק שלוש נקודות. חיפה פייבוריטית, אבל יש לי הרגשה שנפתיע".

  • עוד באותו נושא:
  • רוני לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully