וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופטימיות בסכנין לקראת החלטת המשטרה

יצחק סולומון

14.1.2009 / 8:02

במועדון מאמינים שהמשטרה תאשר להם לארח את הכח עמידר בדוחא. ההתאחדות: "אם יהיה אישור, נשמח לאפשר לסכנין לארח בבית"

אופטימיות זהירה שוררת היום (רביעי) בבני סכנין לקראת החלטת המשטרה בעניין אירוח משחק הליגה הקרוב בשבת מול הכח עמידר ר"ג באצטדיון דוחא. כזכור, ההתאחדות לכדורגל החליטה השבוע על החזרת ליגת העל לפעילות, לאחר שבוע של דחייה. המשטרה סירבה בשבועיים האחרונים לאשר קיומם של משחקים בין קבוצות ערביות ליהודיות וכעת מחכים בסכנין ובהתאחדות לראות האם תאשר המשטרה את קיום המשחק בסכנין.

אחר הצהריים תחל במטה הצפוני של משטרת ישראל ישיבה מיוחדת, בה יטול חלק גם מפקד המחוז, בה יעלה על הפרק נושא משחק הכדורגל בשבת בין בני סכנין להכח עמידר רמת גן. דובר המחוז, יהודה כהן: "נקיים הערכת מצב, ניקח בחשבון את כל ההיבטים, ובסיום נקבל החלטות לגבי המשחק בשבת".

ראש העיר סכנין, מאזן גנאים, יודע בדיוק מי אחראי למצב: התקשורת שמנפחת. "הייתה הפגנה של 100 אלף אנשים, במקום שידברו על זה שאף כביש לא נסגר, שלא היו התפרעויות ואף אדם לא נעצר, כתבים ב- 20 שקל מחפשים רק דברים רעים".

מונדר חלאיילה, דובר סכנין, אמר: "אנחנו מאמינים לפי תחושתנו שהמשטרה תאשר את קיום המשחק. יש לנו אמונה שהגורמים שמקבלים את ההחלטות יילכו בדרכי ההיגיון והחזרה לשגרת החיים".

מההתאחדות לכדורגל נמסר בתגובה: "מבחינתנו הנקודה הובהרה כבר ביום שלישי - אם סכנין תקבל אישור מהמשטרה, נשמח לאפשר לה לארח בביתה. החלטת ההתאחדות הייתה שכל קבוצות ליגת העל יארחו בביתן". עם זאת, מספר גורמים בהתאחדות ובסכנין הביעו ספק באשר להחלטות המשטרה.

היום הוציאה הקרן החדשה לישראל, שמפעילה את הפרויקט "בועטים את הגזענות והאלימות" הודעה ובה נכתב בין היתר: "החלטת משטרת ישראל לאסור על קבוצות ערביות בצפון לארח קבוצות יהודיות, מהווה צעד נוסף בדחיקת הערבים הישראלים בתקופה רגישה. על ישראל לפעול נגד המצב המסוכן של קיפוח או דחיקת המיעוט הערבי, שיוצר מתח המאיים על שלמות החברה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully