וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוקולי: "הוא לא המאמן שלי היום. במגרש זה אני נגדו"

14.1.2009 / 14:42

קשר חיפה מתכונן למפגש מול מאמנו לשעבר: "חברים, חברים עד המגרש". על יכולתו מול הפועל ת"א: "עשו אותי שחקן ספסל. לא נעלמתי"

"הייתה לי הופעה טובה, משחק טוב, אבל צריך להמשיך הלאה", אמר הקשר גוסטבו בוקולי לוואלה! ספורט, בהתייחסו למשחק אתמול (שלישי) מול הפועל תל אביב ברבע גמר גביע הטוטו. "שני משחקים לא שיחקתי וכבר עשו ממני שחקן ספסל. אני לא מבין את זה. 14 משחקים שיחקתי והייתי טוב, אז פתאום נעלמתי? אומרים שבתקופה האחרונה אני לא משחק, אבל אחרי שני משחקים חזרתי לעצמי. אתמול קיבלתי הזדמנות והייתי טוב. אני יודע מה אני יכול לתת, כולם יודעים מה".

"הגול שלי במשחק מזכיר קצת את השער שכבשתי מול הכח, רק שהשער ההוא היה קצת יותר קשה כי הכדור בא מאחור. אבל בהחלט יש דמיון". על השאלה האם בקבוצה, שניצחה 0:2 אבל עפה לאחר דו קרב פנדלים, מאוכזבים מההדחה מגביע הטוטו, לאחר שזכו בו בעונה שעברה ענה: "הכי חשוב שנחזור לנצח בשבת את מכבי פתח תקוה. המשחק הראשון אחרי הפגרה היה מול הפועל תל אביב ואותו הפסדנו, זה לא היה משחק טוב. הכי חשוב שחזרנו לעצמנו במשחק האחרון כי זה נותן בטחון לקראת הליגה. כל השחקנים חזרו לעצמם, כל אחד בא מוכן למשחק הזה. לא לקחנו את ההפסד בצורה קשה, אבל מצד שני אף אחד לא אוהב להפסיד. הפסדנו ביום שבו היינו טובים מאוד, אבל אין מה לעשות. אנחנו מחכים למשחק בפתח תקוה, כל השאר היסטוריה".

בוקולי ידוע בתור אחד האנשים שהיו הכי קרובים לרוני לוי בעונה שעברה. בשבת הם נפגשים ובוקולי מתכונן. "מה שהיה היה, הוא לא המאמן שלי היום. בתוך המגרש זה אני נגדו. חברים חברים, אבל עד המגרש. אני רוצה שיצליח, אבל אתן הכל כדי לנצח אותו במגרש במשחק הזה. אחרי המשחק אאחל לו הצלחה. מצדי, שינצח עד סוף העונה".

"מכבי פתח תקוה קבוצה מצויינת, במיוחד בבית שלה", מוסיף הקשר. "אנחנו צריכים להיות מוכנים ולבוא עם כל הכוח שלנו. חייבים להוציא תוצאה טובה", הוסיף הקשר. על השאלה האם חיפה מועמדת עיקרית לזכות באליפות ענה: "נצטרך להגיע למצב שבו אף קבוצה לא תוכל לעבור אותנו ורק אז נוכל לדבר. באליפות לא מדברים, אליפות עושים".

בוקולי: "אליפות לא מדברים, אליפות עושים"

בצל ההדחה מגביע הטוטו, פנה המאמן אלישע לוי לשחקנים במהלך אימון הבוקר (רביעי) ואמר להם: "נכון שהפסדנו, אבל הייתי מרוצה מהדרך. תמשיכו ככה". בחיפה היו מרוצים מהיכולת שהפגין אתמול הבלם אנדרסון ווסט, אבל במועדון היה מי שאמר שהבלם לא עמד במבחן אמיתי משום שהפועל כמעט ולא סיכנה את השער. השחקן ימשיך להיבחן השבוע. אלישע לוי: "אנחנו לא מוגבלים בזמן, נבחן אותו כמה שנצטרך".

למרות הבישול של ליאור רפאלוב לדקל קינן, בקבוצה התאכזבו מהיכולת שלו ואמרו: "פתיחת העונה שלו הייתה טובה ועכשיו הוא קצת בירידה. צריך לעודד אותו כדי שיידע לצאת מהמצב". במועדון מקווים שכבר במחזור הקרוב, מול מכבי פתח תקוה, ת'מבינקוסי פנטאני יחזור להבקיע. בסיבוב הראשון כבש פנטאני צמד מול המלאבסים בניצחון 1:3.

מצבו של החלוץ שלומי ארבייטמן לא ברור והיום הוא פרש מהאימון והתלונן על כאבים בקרסול. לגבי הקפטן יניב קטן, ההערכה היא שהשחקן, שלא שותף אתמול מול הפועל תל אביב, יהיה כשיר למשחק מול מכבי פתח תקוה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully