וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטיושות על הצפון, בקרית שמונה מגיבים: "כבר עברנו את זה בעבר"

יצחק סולומון

14.1.2009 / 10:00

מטח הקטיושות בצפון העיר את שחקני קרית שמונה למציאות חדשה אבל מוכרת. הדובר פרג': "הזרים לא ידעו על מה אני מדבר"

שחקני עירוני קריית שמונה התעוררו הבוקר (רביעי) למציאות חדשה אבל מוכרת, כאשר נורה מטח קטיושות מלבנון לעבר הגליל העליון. תושבי אצבע הגליל התבקשו לרדת למקלטים, מה שהעלה את מפלס הלחץ בקרב תושבי העיר. ראשי הקבוצה ערכו סבב שיחות במטרה להרגיע את השחקנים, ובעיקר את הזרים.

בשבוע שעבר, עם נחיתת הקטיושות בגליל המערבי, היה מנכ"ל הקריה, יוסי אדרי, על תקן של המרגיע הלאומי, כאשר ערך סבב שיחות בין השחקנים הזרים, ועשה שעות נוספות כדי להרגיע אותם. אדרי הבטיח להם שהכל בשליטה והם סומכים על הוראות פיקוד העורף. כנראה שהוא לא שיער ששבוע מאוחר יותר ינחתו הקטיושות בסביבתו.

גם הבוקר חזר התסריט על עצמו. המנכ"ל והדובר, עדי פרג', התקשרו לזרים, שככל הנראה לא שמעו את האזעקה. "דיברנו איתם, הסברנו להם שהכל בסדר, הם היו די נינוחים ולא הבינו על מה אני מדבר", מסביר הדובר, עדי פרג'.

אימון קריית שמונה היום תוכנן לשעה 11:30, אולם ייתכן ויידחה, כפוף למצב הביטחוני. "נהיה קשובים להוראות ונקבל הוראות של פיקוד העורף או כל גורם מוסמך אחר", אומר הדובר, עדי פרג'.

ההתפתחויות בצפון תפסו את הקשר גיא צרפתי, בדרך מאזור המרכז לאימון הקבוצה. צרפתי מיהר להתקשר לחברים בקריה, ולהתעדכן מהם בקשר למצב. "זה לא מה שיבהיל אותו. הוא כבר עבר את זה בעבר", מעיד אחד מידידיו. הקפטן יניב לביא: "זה לא נעים להתעורר לקול צופרים ואזעקות, אבל כנראה שזו המציאות בה אנו חיים. אני מקווה שהשקט יחזור כמה שיותר מהר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully