וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת גיששה אצל דן רומן

13.1.2009 / 17:15

מכבי ת"א דורשת 20 אלף דולר. פ"ת תגביר המאמצים לצרפו רק אם מעברו לאשדוד ייכשל. שחקנים על עזריאל: "לפי האימונים, הוא צריך לפתוח"

הפועל פתח תקוה בדקה אפשרות לצרף את קשר מכבי תל אביב, דן רומן. ביממה האחרונה שוחחו גורמים בקבוצה עם סוכנו עובד קראוס, שהבהיר כי השחקן מחכה להחלטה של מ.ס אשדוד. בשלב זה דורשת מכבי תל אביב דמי השאלה בגובה 20 אלף דולר תמורת השחקן. בפתח תקוה לא מעוניינים להפריע למשא ומתן עם אשדוד ורק אם השחקן לא יחתום בקבוצה היא תגביר את הניסיונות לצרפו.

בפתח תקוה לא שוללים עדיין לחלוטין את האפשרות שג'ונתן אסוס יצטרף, אך הפערים הכספיים בין הצדדים, כ-5000 יורו לחודש, גבוהים מדי. בנוסף לכך, אסוס עצמו הבהיר כי הוא מעדיף לשחקן בקבוצת צמרת. גורם במועדון אמר היום (שלישי): "אי אפשר להישאר עם הסגל הקיים, צריך חיזוק". יחד עם זאת, בפתח תקוה לא מתכוונים לצרף שחקנים בכוח.

בצוות המקצועי מחכים בקוצר רוח לחזרתם של החלוץ פטי נימבה וקוני דג'קארידג'ה, אשר אמורים לחזור בעוד כשבועיים לפעילות מלאה. לקראת המשחק מול בני יהודה בשבת ישנה התלבטות בנוגע לחלק ההתקפי. החלוץ חן עזריאל עשוי לפתוח על חשבונו של אחמד קאסום. שחקנים בקבוצה אמרו עליו: "לפי הכושר שהוא מפגין באימונים, הוא צריך לפתוח בהרכב. כולם יראו שהוא יחזור רעב לאחר הפציעה שעבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully