וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאבקי כוחות בהכח עמידר ר"ג

דור בלך

13.1.2009 / 14:00

דודו דהאן, שמסוכסך עם מנהל הקבוצה, ינהל שיחה עם הבעלים, בסיומה אחד מהם יילך הביתה. השחקנים הבטיחו להילחם בשבילו בשבת

דודו דהאן, שמסוכסך עם חברי הנהלת הכח עמידר רמת גן, ייפגש בדקות הקרובות עם בעלי הקבוצה גל יוסף, וישטח את טענותיו בפניו. יוסף עצמו תומך מאוד במנג'ר וינסה לרצותו, כשבין השאר יעלה בפגישה נושא חיזוק הקבוצה. דהאן לא יגיע לפגישה במטרה להתפטר, אך במידה ולא יגיע להבנות עם הבעלים, יחזיר את המפתחות.

גורמים בהנהלת הקבוצה מדברים ביניהם בזמן האחרון על הצורך בהחלפת מאמן לאור התוצאות והעבירו ביקורת על דהאן. המנג'ר שמע ונפגע. באסיפה שלאחר האימון היום ניסה להוריד את מפלס המתח במועדון ולהרגיע את שחקניו. "אני יודע שהאווירה לא אידיאלית, אבל יש לנו משחק חשוב בשבת, וחשוב שנישאר ביחד. נכון שעדיין לא הגיע חיזוק והמצב לא אופטימלי, אבל אין לנו מה לעשות כרגע חוץ מלחזק אחד את השני ולהיות שם זה למען זה. תמשיכו להיות מקצוענים, אני גאה בכם".

דהאן גם סיפר על תחושותיו בעקבות הסכסוך עם חברי ההנהלה והודיע לשחקניו כי מנהל הקבוצה, אלי בר מוחא, לא יהיה חלק מהקבוצה. "אי אפשר לסמוך עליו. מעכשיו כל דבר שאתם צריכים תבקשו ממני או מאמיר (בן שמחון, עוזר המאמן ד.ב.)". השחקנים הביעו תמיכה בדהאן והבטיחו לו כי יילחמו במיוחד בשבילו בשבת ויקדישו לו את הניצחון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully