וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתאחדות לכדורגל החליטה: ליגת העל תחזור בשבת

13.1.2009 / 13:50

ההתאחדות קיימה ישיבה מיוחדת ובסיומה הוחלט לאשר את קיום המחזור הקרוב בליגת העל בכפוף למצב הבטחוני. אבי לוזון: "לא ניתן לאויבינו לקטוע לחלוטין את המשחק האהוב על כולנו והמהווה מפלט לרבים מאיתנו"

היום (שלישי) נערכה במשרדי ההתאחדות לכדורגל ישיבה שלא מן המניין ובה הוחלט שמחזור המשחקים בליגת העל, בליגה הלאומית ובליגה הארצית ישוחק כרגיל. בשבוע שעבר הושבת הושבת בשל הלחימה בעזה ולכן פגרת החורף הוארכה בשבוע נוסף. המשחקים בליגות א' עד ג' לא יתקיימו. משחקי הליגות הבכירות לנוער ונערים יתקיימו ויבוצעו בהן החלפות ביתיות והתאמות כנדרש. בכל שאר ליגות הנוער, הנערים והילדים, כדורגל נשים וכדורגל באולמות, יתקיימו משחקים בהתאם להחלטות המשטרה ופיקוד העורף. בני סכנין התבקשה למצוא מגרש אחר לארח בו את הכח עמידר רמת גן ברבע גמר גביע הטוטו, ובמידה ולא תמצא, המשחק יתקיים באצטדיון רמת גן.

יושב ראש ההתאחדות, אבי לוזון, הודיע בסוף הישיבה כי משחקים רגישים בין קבוצות ערביות ויהודיות ייבחנו כל מקרה לגופו, ואילו משחקים באזור הדרום לא יתקיימו כלל. בהצהרה שלו, מסר לוזון כי "אנו מודעים לעובדה כי מדובר בהחלטה טעונה, אשר תעורר אמוציות ותגובות לא מעטות; אוזננו כרויה וליבנו קשוב לכל טענה, מצוקה ובקשה, אך יש לזכור כי מדובר בהחלטה מורכבת מאוד, שדרשה התחשבות בגורמים רבים ומגוונים. אנו נמשיך לבחון באופן מתמיד החלטה זו על רקע ההתרחשויות בדרום, ובמידת הצורך נעדכנה.

"נמשיך להיות עם האצבע על הדופק, לגלות רגישות, הבנה ועזרה לקבוצות מדרום הארץ, אך אנו סבורים כי אחרי שבוע של דחייה הגיעה העת לחזור ולשחק, ולא לתת לאויבינו לקטוע לחלוטין את המשחק האהוב על כולנו והמהווה מפלט לרבים מאיתנו, כי 'את המנגינה הזאת אי אפשר להפסיק'".

במהלך הישיבה התייחסו למשחק בין אח"י נצרת להפועל ירושלים, שמפגיש קבוצה ערבית עם קבוצה יהודית, אבל הבעיה נפתרה משום שהמשחק אמור להתקיים ללא קהל. מ.ס. אשדוד תשחק בכל מקרה בבלומפילד מול הפועל תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully