וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנבחן של נתניה חשוד בדריסת אדם למוות בפנמה

דור בלך

12.1.2009 / 22:16

לפי דיווחים, הקשר אלברטו בלאנקו היה מעורב בתאונה קטלנית לפני כשבועיים, בעקבותיה נופה מסגל הנבחרת. תנאיו סוכמו, אך הוא ייבחן

מכבי נתניה סיכמה עם נציגיו של אלברטו בלאנקו על הצטרפותו למועדון, בתנאי שירשים את לותר מתיאוס באימונים הקרובים. הקשר ההתקפי, בעל למעלה מ-40 הופעות בנבחרת פנמה, יגיע לישראל ביום חמישי למבחנים. אלא שהמגעים איתו החלו לפני שסיאבונגה נקוסי חתם, ונראה כי מתיאוס יעדיף שלא לצרפו על מנת להשאיר מקום בסגל לחלוץ זר. השחקן, שעבר בשנים האחרונות בערב הסעודית, חזר לליגה הפנמית, אך לא מצא את מקומו ועבר בין קבוצות, כשלאחרונה שב לקבוצת נעוריו, סאן פרנסיסקו לה צ'וארה, אשר סיימה את האפרטורה במקום הרביעי, כשבלאנקו בן ה-31 כבש שלושה שערים ולא הרבה לשחק.

הסיפור המעניין הקשור לבלאנקו התרחש, על פי דיווחים בכלי התקשורת בפנמה, ב-31 בדצמבר 2008. בלאנקו נהג ברכבו לאימון הנבחרת ודרס למוות קשיש בן 80 באזור הומה אדם. בדיקת המשטרה הראתה כי בלאנקו לא נהג תחת השפעת אלכוהול. כתוצאה מהסיבוכים המשפטיים החליט מאמן נבחרת פנמה, גארי סטמפל, לנפות את השחקן מהסגל שיצא לטורניר ידידותי בקולומביה. עורך דינו של בלאנקו אמר לתקשורת הפנמית כי בלאנקו רשאי לצאת מגבולות המדינה, וזו הסיבה שהשחקן יגיע לישראל ביום חמישי הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully