וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי כהן: "יש לנו בעיה בהבקעת שערים"

יצחק סולומון

12.1.2009 / 21:21

קרית שמונה שוב סיימה בתיקו 0:0 משחק אימון מול הכח רמת גן, אלי כהן מתוסכל. ביקורת בקבוצה על שחרורם של בן בסט וסואן

בעירוני קרית שמונה מודאגים מהעובדה שהקבוצה לא מצליחה לכבוש שערים. בשני משחקי אימון בשבוע שעבר הקבוצה הפסידה 2:0 מול הפועל באר שבע וסיימה בתיקו 0:0 מול הפועל רעננה. היום (שני) שוב סיימה הקריה בתיקו 0:0 מאכזב משחק אימון מול הכח עמידר רמת גן. המאמן אלי כהן הודה: "יש לנו בעיה בהבקעת שערים".

בקרית שמונה יש הטוענים כי שחרורו של עדן בן בסט היה מוטעה. "הוא חלוץ שמסוגל להבקיע שערים", אומר גורם בקריה. שני שחקני הרכש החדשים מהפועל תל אביב דני בונדר ועידן סרור ערכו היום הופעת בכורה במדי הקריה, אך למאמן אלי כהן ברור שהם לא אלה שישפרו את משחק ההתקפה של קבוצתו.

"הכיבוש הוא נושא בעייתי", מודה המאמן אלי כהן, "יש לנו בסך הכל שבעה שערים מפתיחת העונה, כשבעונה שעברה היינו מספר 2 בכיבושים. עם הסטטיסטיקה אי אפשר להתווכח. מאז שהגעתי לקבוצה אני עובד על הנושא הזה. זה לא שיובל אבידור שכח להבקיע. כשזה ייפתח, השערים יבואו בצרורות".

כהן הודה כי לחלוץ ירו בלו יש עדיין חלודה. "זה טבעי, הוא לא שיחק שמונה חודשים, כרגע הוא כשיר ל- 45 דקות בלבד, אנחנו משלבים אותו לאט לאט".

שיחת היום בקריה הייתה שחרורו של עבאס סואן לבני סכנין. "הופתענו", מודה שחקן בקבוצה. "איזי אמר שלא ישחרר אף שחקן. אף אחד לא ציפה שישחררו אותו". גורם בקבוצה אמר: "עשו טעות כששחררו את עבאס. ומה אם ייפלו עם שני הקשרים הזרים החדשים? עבאס זה תעודת ביטוח במרכז השדה". כהן התייחס לכך ואמר: "עוד לפני שהגעתי לקרית שמונה עבאס רצה לעזוב. כשראיתי שבכל יום יש פניות והשחקן רוצה לעזוב, החלטתי לשחרר אותו, כי אני לא יכול להחזיק שחקן בכוח, כשהראש שלו לא נמצא אצלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully