וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאנג'י: "פרשתי בזמן הנכון"

13.1.2009 / 9:39

טוני דאנג'י הנרגש הודיע על סיום עבודתו באינדיאנפוליס: "אשתי אמרה לי להביא טישו, לא חשבתי שאשתמש בו אחרי המשפט הראשון"

לאחר קריירת אימון פורייה ב-NFL וטבעת אליפות אחת עם אינדיאנפוליס ב-2006, החליט טוני דאנג'י לפרוש. מאמן הקולטס בשבע השנים האחרונות והאיש שהיה אחראי לעיצוב אחת ההגנות הטובות בהיסטוריה, של טמפה ביי של העשור האחרון, הודיע במסיבת עיתונאים כי לא ימשיך על מגרשי ה-NFL.

"החלטתי לעזוב ברגע הנכון", אמר דאנג'י, "אין צורך להזיל דמעה עלי. הגשמתי חלום שהרבה אנשים לא יגשימו". ההתרגשות אחזה במאמן, שהזיל בעצמו דמעה מהרגע הראשון בנאום: "אשתי אמרה לי להביא טישו, לא חשבתי שאשתמש בו אחרי המשפט הראשון". הוא לא בדיוק יודע מה טומן בחובו העתיד: "כרגע אני הולך הביתה, לאשה ולמשפחה. בעתיד ארצה לעזור כדי להפוך את המדינה הזו לטובה יותר. מה זה יהיה? אני לא יודע עדיין להגיד".

דאנג'י חשב על פרישה עוד בעונה שעברה ומשך לתוך 2008. לאחר הפסד הקולטס לסן דייגו בשבוע שעבר, רמז המאמן כי הוא חושב להקדיש יותר זמן למשפחתו, ולמעשה הודיע כי הדרך לפרישה סלולה. מחליפו יהיה עוזר המאמן ג'ים קאלדוול.

דאנג'י בן ה-53 אימן את טמפה ביי מ-1996 עד 2001, ויחד עם מתאם ההגנה מונטה קיפין יצרו את אחת ההגנות האימתניות אי פעם. לאחר עונת 2001 הוא עזב לאינדיאנפוליס, ודווקא תחת ג'ון גרודן זכתה טמפה ביי בסופרבול בעונה שלאחר מכן. למרות זאת, רגע התהילה של דאנג'י הגיע. הוא הצעיד את הקולטס לשש עונות רצופות של 12 ניצחונות או יותר ולזכיה בסופרבול ב-2006. המאזן שלו באינדיאנפוליס מדהים בכל קנה מידה - 92 ניצחונות מול 33 הפסדים.

עדכון ראשון: 12.1.09, 19:39

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully