וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה - הפועל ת"א: משומר מבקש סבלנות מהאוהדים

המגן פגוע: "מפריע שהקהל לא תומך ומפרגן". לקראת הגומלין ברבע גמר גביע הטוטו (ג', 19:00, 5+ לייב). אין שינויים בהרכב האדומים

"חבל מאוד שלקהל אין סבלנות, יש לי הרבה לתת למכבי חיפה. סבלנות תעזור לי. מפריע לי שהקהל לא תומך ולא מפרגן. יש את החלק שמעודד אותי ואני מודה לו על כך. זה לא נעים", כך אמר היום (שני) מגן מכבי חיפה אייל משומר בהתייחס ליכולת שלו על המגרש. משומר לא אמור לפתוח נגד הפועל תל אביב במשחק הגומלין במסגרת רבע גמר גביע הטוטו מחר (שלישי, 19:00, שידור חי בספורט 5+ לייב) ואת מקומו יתפוס אלון חרזי הוותיק. גם מוחמד גדיר צפוי לפתוח.

"פעם אני משחק ופעם לא, אבל כל פעם שאלישע נותן לי הזדמנות אני משתדל לעשות את המקסימום", הוסיף משומר. "האמת היא שהיכולת שלי היא עניין של לביטחון, אני זקוק לרצף משחקים כדי שהוא יחזור. כאשר אתה לא משחק, אז להיכנס מדי פעם למגרש זה קשה. ברגע שאתה משחק לאורך זמן אתה צובר בטחון". לקראת הפועל תל אביב הוסיף: "לא נראינו טוב במשחק הקודם, אני לא יודע מה קרה לקבוצה. אני לא חושב שיש ירידה. אנחנו צריכים להראות שחזרנו לעניינים".

השוער ניר דוידוביץ' חזר ארצה מסדרת טיפולים באיטליה, אבל רק לקראת הערב יתברר אם יפתח. החלוץ, יניב קטן, שלא שותף במשחק האימון בסוף השבוע מול הפועל עכו בשל מחלה, עדיין לא התאושש. למרות שהוא חזר להתאמן, הוא לא צפוי לפתוח. החלוץ שלומי ארבייטמן (עדיין פצוע) ושחקן ההתקפה אוסיי ראנספורד (שוהה במחנה אימונים עם נבחרת גאנה), ייעדרו גם הם. גוסטבו בוקולי צפוי לפתוח על חשבון אייל גולסה.

הרכב משוער, מכבי חיפה: ניר דוידוביץ' (אמיר אדרי); אלון חרזי, דקל קינן, ליאוניד קרופניק, פיטר מסיללה; בירם כיאל, ג'ון קולמה, גוסטבו בוקולי, ליאור רפאלוב; מוחמד גדיר, ת'מבינקוסי פנטאני.

לאלה בפנים, טופוזאקוב בחוץ

הפועל תל אביב ערכה הערב את האימון מסכם לקראת המשחק הגומלין בחיפה. כזכור, האדומים מגיעים למשחק עם יתרון 0:2 מהמשחק הראשון בבלומפילד לפני שבוע. אלי גוטמן צפוי לפתוח עם הרכב זהה לזה שניצח את מכבי חיפה במשחק הקודם. סמואל יבואה, שטס לגאנה בשבוע שעבר להלוויית אימו, לא ישחק. אלין טופוזאקוב, שלא היה שותף למשחק הקודם עקב עונש הרחקה, אינו צפוי לפתוח גם מחר. מהראן לאלה יפתח בחוד ובן לוז ימשיך לקבל את הקרדיט.

הרכב משוער: וינסנט אניימה, עמרי קנדה, דאגלס דה סילבה, וואליד באדיר, יגאל אנטבי, שי אבוטבול, ביברס נאתכו, גילי ורמוט, דמיטאר טלקיסקי, בן לוז, מהראן לאלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully