וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התפוצץ המשא ומתן בין לירן כהן לווסטרלו, בסטיאניני מבוקש בברזיל

12.1.2009 / 21:19

השחקן יחזור לארץ בליווי סוכנו. מקורב לעסקה אמר: "בינתיים זה לא הצליח". בסטיאניני התעמת עם בן חיים, מבוקש בגווראני הברזילאית

קשר מכבי פתח תקוה לירן כהן וראשי המועדון הבלגי, ווסטרלו מהליגה הראשונה, לא הצליחו להגיע להבנות בנוגע להחתמתו של הקשר, כך נקבע בתום פגישה שנערכה היום (שני).

השחקן הגיע בליווי סוכנו דוד קורן למשרדי המועדון הבלגי. עוד לפני הפגישה היה נראה כי כהן יסכם לשלוש שנים ועל פי ההסכם פתח תקוה הייתה אמורה לקבל כ-120 אלף דולר, הצדדים לא הגיעו להבנות בנוגע לשכרו של השחקן ואם הם יסכימו להתתגמש בדרישותיהם כהן עשוי לחזור לבלגיה, אולם זה יהיה אך ורק למטרת חתימה.

מקורב לעסקה אמר: "בינתיים זה לא הצליח. לירן יחזור לישראל ונראה מה עושים". לשחקן יש חוזה בפתח תקוה עד תום העונה הבאה, כלומר הוא מסתיים בעוד עונה וחצי.

מוקדם יותר היום, מכבי פתח תקוה ניצחה 0:1 (רוביל סרסור) את מכבי הרצליה במשחק אימון. במהלך המשחק התעמתו החלוץ פבלו בסטיאניני עם החלוץ טל בן חיים בעקבות החמצה של האחרון. בסטיאניני דחף אותו, ובמועדון לא מתכוונים לעבור על כך לסדר היום. החלוץ ייקרא לשיחת הבהרה עם המאמן רוני לוי. שחקנים בקבוצה אמרו לאחר המשחק: "בסטיאניני חתיכת חוצפן. זאת לא הפעם הראשונה שהוא מתעמת. בפעם הקודמת ההנהלה לא עשתה לו כלום, נקווה שעכשיו ילמדו אותו לקח".

בתקשורת הדרום אמריקאית פורסם היום (שני) כי גווראני הברזילאית מעוניינת לצרף באופן מיידי את בסטיאניני. על פי הדיווחים, העסקה אמורה להיסגר לכאן או לכאן בשעות הקרובות. גווראני תפגוש את בוקה ג'וניורס בשלב הבתים של הקופה ליברטדורס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully