וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אוטגרי חלוץ רחבה קלאסי, בדיוק מה שחסר לבית"ר"

דור בלך

12.1.2009 / 13:53

בבית"ר ירושלים ממשיכים להיות שבעי רצון מהחלוץ הנבחן, מבהירים ש"הוא לא יוחתם רק על בסיס אימונים", ומנסים לארגן משחק אימון

בית"ר ירושלים ערכה הבוקר (שני) אימון נוסף בו בחנה את החלוץ הניגרי איגו אוטגרי, שממשיך להרשים. השחקן, שנראה קליל יותר מבאימון אתמול, מרצה עד כה את הצוות המקצועי, שהגדיר אותו כ"חלוץ רחבה קלאסי, בדיוק מה שחסר לנו". עם זאת, במועדון לא יחתימו אותו עד לבחינת יתר החלוצים, כשניקולה גרוג'יץ' הסרבי אמור לנחות הלילה, וחלוץ דרום אמריקאי בימים הקרובים.

"אף שחקן לא יוחתם רק על בסיס אימונים", הבהירו בבית"ר, שמנסה לארגן משחק ידידות עוד השבוע על מנת לבחון את החלוצים. בבית"ר ממתינים להחלטת ההתאחדות מחר האם לקיים משחקים בשבת. במידה שלא יתקיים מחזור, ייקבע משחק אימון נגד אחת מקבוצות ליגת העל בסוף השבוע. אם אכן יתקיים מחזור, בבית"ר ינסו לארגן משחק אימון קצר ביום חמישי, כשקבוצת הנוער נלקחת בחשבון כיריבה אפשרית מאחר שכנראה לא תימצא יריבת אימון בהתראה כה קצרה.

במידה שאוטגרי יוחתם, עלותו (כולל שכר) עד לסיום העונה צפויה לעמוד על כ-150 אלף דולר, כשבין נציגי השחקן לבית"ר כבר קיימות הבנות. אלא אם איתן מזרחי, הנמצא במסע סקאוטינג בדרום אמריקה, לא ימצא שחקן יוצא דופן, בית"ר לא צפויה להשקיע יותר מ-200 אלף דולר על חיזוק זר בחלון ההעברות. מיכאל זנדברג הפצוע לא יהיה כשיר לשבת במידה שייערך מחזור ליגה, ויחזור למגרשים רק מול קבוצת נעוריו, הפועל פ"ת במחזור הבא. בכל מקרה זנדברג לא יוכל לשחק מול קרית שמונה עקב צבירת חמישה כרטיסים צהובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully