וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'וש מקדניאלס מאמן דנבר

12.1.2009 / 10:46

מתאם ההגנה של הפטריוטס מונה לברונקוס בגיל 32, יצרף את מייק נולאן כמתאם ההתקפה של דנבר. פאקמן ג'ונס: "מאמין שאחזור לדאלאס"

משתלם להיות מתאם בצוות האימון של ביל בליצ'יק. לאחר שאריק מנג'יני עשה קפיצה גדולה בתור מתאם הגנה בניו אינגלנד ונשכר לאמן את הג'טס ב-2006, זכה ג'וש מקדניאלס, מתאם ההתקפה של הפטריוטס, לאמן את דנבר ברונקוס בגיל 32 בלבד. הברונקוס ראיינו מספר מועמדים, ולבסוף בחרו במקדניאלס לתפקיד. מקדניאלס הצעיר צפוי לבחור במייק נולאן, שאימן את סן פרנסיסקו עד העונה, כמתאם ההגנה (תיקון - ד.ר.) שלו.

אדם "פאקמן" ג'ונס, מגן הפינה שנופה מדאלאס, נשמע אופטימי באשר לחזרתו. "נראה לי שעוד אשוב לקאובויס", אמר ג'ונס, "אני מאמין שג'רי ג'ונס ייתן לי עוד הזדמנות". פאקמן הודה כי יש לו בעיות מחוץ למגרש, אבל הוא מתכוון לטפל בהן. "הייתי בטיפולי גמילה באלכוהול ואני אוהב לשחק פוטבול. אני צריך לדאוג לעצמי".

רוד מארינלי, המאמן שהצעיד את דטרויט ליונס לעונת 16:0, לא נשאר מובטל זמן רב. שיקגו שכרה את שירותיו של מארינלי, שיהיה עוזר מאמן ראשי ללאבי סמית'. סמית' ומארינלי עבדו שנים רבות יחד, ושוררים ביניהם יחסי חברות עמוקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully