וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי ערך שיחת הבהרה עם דמבלה

11.1.2009 / 20:24

קשר מכבי פ"ת התבקש להבהיר מה מקור הפרסומים בבלגיה. דמבלה: "לא עוזב לגנט". שמול ביקש לעזוב. ווסטרלו עשויה להציע ללירן כהן חוזה

מאמן מכבי פתח תקוה, רוני לוי, ערך היום (ראשון) שיחת הבהרה עם הקשר סירמנה דמבלה, זאת בעקבות הפרסום ביום שישי על האפשרות שיעזוב לקבוצת גנט הבלגית. השחקן שהגיע לחדרו של המאמן אמר: "אני לא עוזב לגנט ולא אחראי על הפרסומים בבלגיה. יש לי חוזה ובינתיים אני כאן".

החלוץ רותם שמול יעזוב את הקבוצה. שמול, שחתם בתחילת העונה לחמש שנים במועדון, לא הגיע לאימון שנערך היום וסוכנו עובד קראוס יחפש לו קבוצה אחרת בליגה הלאומית. שמול יושאל לקבוצה אחרת. גם המגן השמאלי מג'ד יונאס מועמד לעזוב, להפועל רעננה או עירוני קרית שמונה.

רוני לוי עדיין מחפש קשר עושה משחק. רנדל אזופייפה, שדווח על מועמדותו בתקשורת הבלגית ביום שבת שעבר, לא יגיע והקשר הפרואני ריינאלדו קרוסאדו קרוב לסיכום בקבוצה קפרסיאית וספק אם יוחתם.

המגן קובי גנון ערך הבוקר אימון מלא אך השתתף באימון אחר הצהריים בשל העובדה שהוא נוטל חלק בקורס מאמנים. דני פרדה לא הגיע לאימון הבוקר בטענה שהוא חולה. מחר (12:00) תתארח הקבוצה אצל מכבי הרצליה. הקשר לירן כהן, שנבחן בקבוצת ווסטרלו הבלגית, עדיין לא חזר לארץ, אך נודע כי בצוות המקצועי הבלגי התרשמו ממנו, ועשויים להציע לו חוזה לעונה אחת או לשלוש עונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully