וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: אוטגרי מותיר רושם טוב

דור בלך

11.1.2009 / 15:37

החלוץ הניגרי שנבחן בקבוצה כבש ארבעה שערים במשחקונים באימון. ג'ורג'יץ' יצטרף למבחנים השבוע וכך גם חלוץ נוסף מדרום אמריקה

איגו אוטגרי, החלוץ הניגרי שהחל להיבחן הבוקר (ראשון) בבית"ר ירושלים, השאיר בינתיים רושם טוב עם ארבעה כיבושים במשחקונים באימון. אך בבית"ר ממתינים עדיין להגעתו של הסרבי ניקולה ג'ורג'יץ ביום שלישי ולהגעתו של חלוץ נוסף, דרום אמריקאי, בימים הקרובים. במועדון מחפשים יריבת אימון כדי לבחון את החלוצים במשחק.

הצוות המקצועי של בית"ר התרשם מנוכחותו ברחבה של אוטגרי וכן מיכולת המשחק עם הגב לשער שלו. עם זאת, גורמים בבית"ר מספרים שהחלוץ נראה כבד ובכל מקרה יחכו לראות כיצד יתפקד בהמשך אימוני השבוע. טוטו תמוז, שמחלים מפציעה בברך, חזר לאימונים מלאים, וצפוי להיות כשיר לשבת, כי שחזה הצוות הרפואי לאחר הניתוח שעבר.

סקאוט המועדון איתן מזרחי נמצא בארגנטינה שם הוא עוקב אחר חלוצים ובימים הקרובים הוא ימשיך לברזיל. עד כה התרשם מזרחי רק משחקני נוער, כשפרט לזקס מקורינתיאנס, נרשמו במחברתו של מזרחי עוד ארבעה שחקנים, חלקם ממוצא יהודי.

בשבוע הקרוב יצפה מזרחי במספר משחקי אימון בדרום אמריקה, וינסה למצוא חלוץ לבוגרים. עם זאת, לאור ההגעה למבחנים של שלושת החלוצים, כרגע העדיפות בבית"ר היא שמזרחי יאתר שחקנים למחלקת הנוער, והוחלט ששחקנים שלא ירשימו אותו בצורה יוצאת דופן, לא יזומנו אפילו למבחנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully