וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרור ובונדר עברו לעירוני קריית שמונה

יצחק סולומון

11.1.2009 / 15:34

הבעלים של הקבוצה מהצפון, איזי שירצקי, סגר עם הנהלת הפועל ת"א על מעבר השניים, ובתמורה יקבלו האדומים את עדן בן בסט

היום אחר הצהריים (ראשון) הפכו רשמית שני שחקני הפועל תל אביב, עידן סרור ודני בונדר, לשחקני עירוני קריית שמונה, ומחר הם צפויים לערוך אימון בכורה באצבע הגליל.

הבעלים של קריית שמונה, איזי שירצקי, ניהל מספר פגישות עם אנשי הפועל תל אביב, בהם צומצמו הפערים בין הצדדים. במסגרת העיסקה המשולשת יעבור עדן בו בסט להפועל תל אביב. שירצקי הצהיר לא פעם ש"עדן הוא מושאל אצלנו ובעוד ארבעה חודשים יחזור למכבי חיפה. אם היה שחקן שלנו, לא היינו מסכימים למהלך". קריית שמונה תשלם לסרור את חוזהו בהפועל תל אביב, בונדר קיבל שדרוג בשכרו, שיעמוד על כ-20 אלף שקל בחודש, וקריית שמונה תוסיף להפועל 120 אלף שקל.

עידן סרור אמר לאתר הרשמי לאחר החתימה: "אני שמח להגיע למועדון כמו קריית שמונה, אני מקווה לעזור למועדון להתקדם כמה שיותר. אני שמח שרצו אותי, ועכשיו אני מקווה לדבר על המגרש".

איזי שירצקי הבטיח לשדרג בצורה משמעותית את סגל הקבוצה שלו, לאחר פתיחת העונה האיומה. שירצקי עומד במילה, כאשר עד סגירת חלון ההעברות צפויים להיות בסגל הקבוצה לא פחות משישה שחקנים חדשים: הפרואני מיגל סבסקו ןהגאבוני פול קסאני, ירו בלו שחוזר מפציעה, סרור ובונדר, וכן זר חמישי שאמור להצטרף בקרוב.

שירצקי אמר בעבר כי תקציב הקבוצה יגדל ב-30 עד 40 אחוזים, בעקבות השינויים בסגל השחקנים. המאמן אלי כהן דרש מהבוס שלו סגל רחב, לאחר שהתלונן על מספר קטן של שחקנים שנוטלים בעומס.

בקריית שמונה עדיין לא יודעים באיזה יום יתקיים משחק רגע גמר גביע הטוטו מול בני סכנין. אם יוחלט בסופו של דבר שהמשחק יתקיים ביום שלישי, באצטדיון רמת גן, תצא הקבוצה למלון בשפיים כבר מחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully