וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקנים בחיפה: "אפשר להרגיש מתח מאז שאנדרסון הגיע"

11.1.2009 / 12:51

הניגרי ימשיך להיבחן מול הפועל ת"א, קרופניק בלחץ. אפק עדיין לא החליט אם לעזוב, ק"ש התעניינה. דייגו קרוסה לחבריו בחיפה: "אני עומד לפרוש"

"חלק מהבלמים בלחץ, אבל אפשר להבין אותם. שחקנים כאן מבינים שאם יחתימו בלם הם עשויים לגמור את העונה עם דקות בגביע הטוטו. אפשר להרגיש את המתח מאז שהבלם הגיע". כך אמרו הבוקר (ראשון) שחקנים במכבי חיפה, בעקבות הגעתו של הבלם הניגרי אנדרסון ווסט. שחקנים סיפרו כי הדברים אמורים בעיקר בנוגע לבלם ליאוניד קרופניק, ולטענת כמה מהם לאחרונה חלה ירידה בכושרו.

כזכור, חלק משחקני חיפה טענו בסוף השבוע כי גם אם הקבוצה לא תחתים בלם, היא מועמדת כמעט ודאית לזכות באליפות. השחקנים טענו כי די אם לוי יחליט להסיט את אלון חרזי לעמדת הבלם ועמדת הזר החמישי תאויש בשחקן התקפה נוסף. לוי, אגב, לא פוסל גם את האפשרות הזאת על הסף. כך או כך, לגבי אנדרסון, לוי לא התרשם ממנו למרות שהוא סבור כי מדובר בבלם פיזי ולכן הוא לא ממהר לקבל החלטה. כפי שברור היה מלכתחילה, ההחלטה תתקבל לאחר המשחק מול הפועל תל אביב בגביע הטוטו (שלישי, 18:45). ווסט צפוי לפתוח על הספסל ולשחק במחצית השניה. אם הוא לא ירשים, הבלם הקולומביאני ווילמן קונדה (26), שמשחק בשיקגו פייר, מועמד להגיע למבחנים.

מהמשחק צפוי להיעדר שלומי ארבייטמן שעדיין סוחב פציעה. למרות הביקורות, קרופניק צפוי לפתוח. גם גוסטבו בוקולי, שלא שותף במפגש הראשון, צפוי לפתוח. השוער ניר דוידוביץ' יחזור בתחילת השבוע מסדרת הטיפולים באיטליה ואז יוחלט האם יפתח.

הקשר עומרי אפק עדיין לא קיבל החלטה האם לעזוב את מכבי חיפה. אפק מתכוון לגבש החלטה במהלך בימים הקרובים ובשבוע הבא יודיע מהי החלטתו הסופית. עירוני קריית שמונה, בני סכנין ובני יהודה הן הקבוצות המעוניינות בשחקן. הצוות המקצועי כבר שלח לשחקן מסר לפיו הוא לא יקבל דקות רבות העונה ואפק לוקח גם את המסר הזה בחשבון.

הבלם דייגו קרוסה, ששיחק בעונה שעברה בקבוצה, שוחח בימים האחרונים עם חבריו בחיפה וסיפר להם כי הוא עומד לפרוש ממשחק פעיל, בין היתר בשל סיבות אישיות.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully