וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי כנפו חתם בנתניה

דור בלך

11.1.2009 / 10:15

השחקן, שכבש רק שני שערים בהפועל כפר סבא, צפוי להיות החלוץ המחליף בקבוצה. בקבוצה מרוצים מדחיית הליגה בשל פציעות רבות

מכבי נתניה הגיעה להבנות עם נציגיו של חלוץ הפועל כפ"ס אבי כנפו, והשחקן חתם בקופסה עד לסיום העונה הנוכחית. עם זאת, נתניה והשחקן טרם סיכמו את העסקה עם נתניה, והיום (ראשון) ייפגשו הצדדים וישלימו את המהלך. כפר סבא תשחרר את השחקן, שחוזהו מסתיים בסוף העונה, בתמורה לכך שנתניה תשלם את משכורתו וכן את חובותיה של כפר סבא לחלוץ. כנפו, שפתח העונה ב-11 משחקים הצליח למצוא את הרשת פעמיים בלבד, במחזור הראשון מול קרית אתא, והוא צפוי לתפוס את מקומו של אלנתן סלמי כחלוץ המחליף של הקבוצה.

לותר מתיאוס נאלץ לערוך אימון ל-11 שחקנים בלבד בשבת, כתוצאה מהפציעות הרבות מהן סובלים שחקני הקבוצה. זאב חיימוביץ' נמצא בגרמניה, שם יעבור היום ניתוח בקע נוסף, לאחר שעבר אתמול אחד. אלמוג כהן סובל מפציעה בבהונות רגליו לאחר תיקול לא מוצלח עם קלמי סבן. תיירי טאזמטה סובל ממתיחה בשריר הירך האחורי. ביוואן פרנסמן פצוע בעיניו. "מזל שדחו את הליגה", סיפר שחקן בקבוצה, "כי בקצב הזה לא היינו מגיעים עם 11 שחקנים למשחק מול מכבי".

גם היום צפוי לערוך מתיאוס אימון דליל בשחקנים. איתי שכטר שמחלים ממחלה, עשוי לשוב להתאמן, כמו גם השוער לירן שטראובר והקשר שלו מנשה, הסובלים ממתיחה במפשעה. משחק הגומלין ברבע גמר גביע הטוטו מול אשדוד ייערך, כמו המשחק הראשון בין השתיים, באיצטדיון רמת גן. שתי הקבוצות הסכימו על כך, בעקבות המצב הביטחוני בדרום.

לאחר שהאתר הרשמי של הקבוצה נפרץ, גם אל אתר האוהדים של נתניה הצליחו לחדור האקרים, ככל הנראה מהעולם הערבי.

עדכון ראשון: 18:27, 10/01/09
עדכון אחרון: 10:15, 11/01/09

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully