וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איסלם כנעאן יוצא למבחנים בהונגריה

יצחק סולומון

10.1.2009 / 11:47

המגן השמאלי, ששיחק בפניארול מאורוגוואי, ימריא ל-10 ימים לקבוצת הצמרת, נירגיהזה, לאחר שבוגדן אפוסטו הרומני המליץ עליו בחום

המגן השמאלי איסלם כנעאן, ימריא מחר בבוקר (ראשון) ל-10 ימי התרשמות בקבוצת נירגיהזה,המדורגת במקום חמישי בליגה ההונגרית הראשונה, ומתמודדת על כרטיס לגביע אופ"א. הליגה בהונגריה נמצאת כעת בפגרה ותתחדש רק באמצע חודש פברואר.

מי שיצר את הקשר עבור כנעאן הוא ידידו וחברו לקבוצת בני סכנין בעונה שעברה, הרומני בוגדאן אפוסטו, מלך שערי הקבוצה ההונגרית. אפוסטו: "המנג'ר חבר שלי ומקשיב לעצות שלי. חסר לנו מגן שמאלי, והמלצתי על איסלם בחום. אני בטוח שהוא יוכל להשתלב אצלנו ולתרום לקבוצה".

כנעאן, שעשה את אימוני טרום העונה הנוכחית במכבי אחי נצרת מהליגה הלאומית, הפתיע לפני פתיחת העונה וטס לאורוגואי, שם חתם בקבוצת פניארול, מקבוצות הפאר של הכדורגל המקומי. ההתחלה הייתה טובה והוא שיחק בהרכב, אלא שחזרתו של מגן שמאלי מאירופה הורידה אותו אל הספסל.

כנעאן חזר לארץ לתקופת החגים, והספיק להתחתן לפני שבוע וחצי. זוגתו חנין תצטרף אליו למסע להונגריה. "אני נוסע להתרשמות. אני לא יודע שום דבר על הקבוצה ההונגרית, חוץ ממה שאפוסטו סיפר לי", אומר כנעאן, "אני נוסע בשאיפה לסגור, אם אראה שהתנאים שם טובים".

בעבר אמר כנעאן כי המטרה שלו היא להגיע לאירופה. "להגיע לקבוצת צמרת בהונגריה זה קידום עבורי", אומר כנען, "ברור שאני שואף להגיע לקבוצה גדולה, אבל נכון להיום זה קידום עבורי. יש לי סבלנות". על התקופה בפניארול הוא אומר: "זה היה צעד גדול בשבילי ובשביל הקריירה שלי. למדתי שם המון דברים, שהיתי עם שחקנים מקצוענים ברמות הכי גבוהות, אני חושב שחצי השנה באורוגואי עשתה רק טוב לקריירה שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully