וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלוץ ניגרי למבחנים בבית"ר

דור בלך

9.1.2009 / 14:54

איגו אוטגרי, ששיחק בנבחרת ניגריה ב’, יגיע למבחנים בדאבליסטית. קורנפיין על גאידמק: ”קיימת אי ודאות גדולה לגבי העונה הבאה”

איגוטגונור אוטגרי ג'ודינסון, חלוץ ניגרי, יגיע בשעות הקרובות למבחנים בבית"ר ירושלים. הדאבליסטית, שסובלת מסגל קצר בחלק הקדמי, מחפשת חלוץ זו תקופה ארוכה, ומי שעשוי לפתור את הבעיה בהתקפה למאמן ראובן עטר הוא איגו אוטגרי כפי שהוא מכונה.

איגו אוטגרי בן ה-25 שייך כיום לקבוצת הארטלנד, שסיימה בעונה שעברה כסגנית אלופת ניגריה, שם הוא משתף פעולה עם אקס מ.ס אשדוד אנש עזיז. בעבר הוא שיחק בקבוצות צמרת ניגריות, ריינג'רס ודולפינס. לפני מספר שנים נמנה איגו אוטגרי על הסגל המורחב של נבחרת ניגריה והוא ערך אף מספר הופעות במדים הלאומיים. כיום משתייך השחקן לנבחרת ניגריה ב'.

יצוין כי במאי 2004 נבחן הניגרי במכבי תל אביב, אותה אימן אז ניר קלינגר. קלינגר התרשם מיכולותיו של השחקן ואמר "כי הוא מראה ניצוצות", אך לא רצה להחתים חלוץ חסר ניסיון, כאשר הוא היה אז בן 21.

אם איגו אוטגרי יוחתם, הוא יבוא במקומו של דרק בואטנג שחתם בקלן והגיע לאימון בית"ר הבוקר על מנת להיפרד משחקני הקבוצה. המועדון ערך טקס פרידה מרגש מהשחקן. "מהרגע הראשון שהגעת לא היה ספק שמדובר בשחקן מהשורה הראשונה", אמר איציק קורנפיין לשחקן בטקס. "היית שותף בכיר להצלחות של הקבוצה, האליפות והדאבל ההיסטורי. אנחנו נזכור אותך לא רק כשחקן מצוין אלא כבנאדם נהדר וחבר. אני רוצה בשם כל מועדון בית"ר ירושלים להודות לך על התקופה שנתת לבית"ר, אני מאחל לך שתדע הצלחה בקלן כמו שידעת בבית"ר".

"אני רוצה להודות לאלוהים על כך שזכיתי בחברים טובים כמוכם", נפרד בואטנג מחבריו כשהוא דומע. "מאז שהגעתי לבית"ר תמיד הרגשתי שיש לי חברים ותמיד היתה לי שמחה בלב. אני תמיד ארגיש חלק מהקבוצה ותמיד ארגיש חבר שלכם. קלן הציעו לי כבר בסוף שנה שעברה חוזה להצטרף אליהם ובכל זאת אמרתי להם שאני רוצה להישאר בבית"ר ירושלים כי פה הרגשתי שזה הבית שלי והמשפחה שלי אבל אחרי שהפסדנו לקראקוב גמלה בליבי ההחלטה שאני צריך לעשות צעד אחד קדימה למען הקריירה שלי ולהתקדם. אני אתגעגע אליכם מאוד".

"לא רצינו לפרק את בית"ר"

איציק קורנפין, יושב ראש בית"ר ירושלים, התראיין היום (שישי) לרדיו ירושלים ומדבריו קשה היה שלא להבין כיצד יראו פניה של הקבוצה בעונה הבאה. קפטן הקבוצה לשעבר התייחס לעזיבתו של דרק בואטנג לקלן הגרמנית. "עזיבתו מסמלת משהו, תם עידן במועדון", אמר קורנפיין. "קשה לי לראות אותנו משקיעים סכומים כל כך גבוהים ברכישה שלו ובשכר שלו.

"אני חושב על העונה הבאה הרבה יותר מאשר על העונה הזו, ולא במובן האופטימי של הדברים. יש אי ודאות גדולה, ולכן אני לא רוצה לבקש מהשחקנים לקצץ בשכר שלהם כבר עכשיו. מה שבטוח זה שבעונה הבאה זאת לא תהיה בית"ר של 50 אחוז מהעונה הנוכחית", הוסיף קורנפיין. כאשר נשאל יושב הראש האם הבעלים ארקדי גאידמק יעזוב בתום העונה ענה בקצרה: "דבריי היו מספיק ברורים".

קורנפיין אף נדרש לסוגיה האם בכוונת הקבוצה להתחזק בחלון ההעברות והשיב: "אנחנו רוצים להביא זרים, אבל יש מגבלה כלכלית. נצטרך להביא זרים זולים וגם יש בעיה עקב המצב הביטחוני. "הייתה לנו כוונה לעשות יותר משינוי אחד, אולם השינויים שרצינו לעשות יצרו קשיים בעיקר מכיוונן של קבוצות ישראליות שראו את המצב בבית"ר, אבל אנחנו לא הסכמנו לפרק את בית"ר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully