וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרצקי: בן בסט לא צריך להיעלב

יצחק סולומון

9.1.2009 / 12:34

הבעלים של קרית שמונה טוען שהחלוץ, שעשוי לעבור להפועל ת"א תמורת סרור ובונדר, לא אמור להיפגע: "הוא לא שחקן שלנו. העסקה לא סגורה"

"שום דבר עוד לא סגור. יש כל מיני בעיות קטנות", התייחס היום (שישי) הבעלים של עירוני קריית שמונה, איזי שרצקי, לעסקה המתגבשת עם הפועל תל אביב, לפיה יגיעו לצפון עידן סרור ודני בונדר, תמורת חלוץ קריית שמונה עדן בן בסט.

שרצקי, שנחוש בדעתו לחזק את קריית שמונה, כדי שעם חידוש המשחקים כולם יראו קבוצה אחרת, אומר ששני השחקנים החדשים שאמורים להצטרף, לא יהיו על חשבון זר חמישי. "נביא זר נוסף וזה בטוח. יש לנו עוד מספיק זמן עד סוף החודש".

הפועל תל אביב דרשה תחילה את יובל אבידור, מהלך שבקריית שמונה התנגדו לו נמרצות. שירצקי מסביר שעדן בן בסט לא צריך לחוש עצמו נפגע מכך שקריית שמונה הסכימה לוותר עליו. "עדן לא שחקן שלנו. הוא מושאל, ועוד ארבעה חודשים הוא חוזר למכבי חיפה. אם הוא היה שחקן שלנו לא היינו מוותרים עליו".

מקריית שמונה נמסר לגבי העסקה המתבשלת: "נכון להיום אין שום דבר סגור. יש משא ומתן, אנחנו מדברים, וכשיהיה מה למסור, נצא בהודעה מסודרת".

"מקווים שהשקט יימשך"

"אין פאניקה מיוחדת. הכל התנהל על מי מנוחות", אמר קפטן הקבוצה, יניב לביא, בעקבות נפילת הקטיושות אתמול בגליל המערבי. "אנחנו מקווים שהשקט יימשך. אף אחד לא רוצה לחזור לאירועים של מלחמת לבנון השנייה".

היום קיימה קריית שמונה אימון רגיל. יובל אבידור ואוהד אלגרבלי, שסובלים ממתיחות קלות, לא התאמנו עם חבריהם והסתפקו בריצה קלה סביב המגרש. השחקנים קיבלו מהמאמן, אלי כהן, חופשה בשבת, וביום ראשון יחזרו לשגרת אימונים, בתקווה שבסוף השבוע הבא הליגה תתחדש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully